Sovekarin my ass!!!!

x1xJaCkLiN

Elsker forumet
Tok kontakt med henne i begynnelsen av DESEMBER, og eeeeeeeeeeendelig etter over en måned fikk jeg en telefonsamtale med henne, hun sa hun skulle ringe meg etter et par dager..og nå har det gått 1 1/2 uke siden jeg prata med henne.. føler hele kjærringa er en vits...
Ungen min er jo voksen før vi har fått hjelp fra henne.....[:@]

Er ikke helt med jeg [8|]
Sovekarin?

ORIGINAL: Labambie

Vurderer ringe henne selv, lurer på om hun har noe fornuftig å komme med bortsett fra "la ungen skrike seg i søvn"... Bør kanskje droppe det da..

Jeg reagerte faktisk på dette når det var ei jente her inne som sa at sovekarin hadde rådet henne til å la ungen skrike i søvn og kutte ut en lur på dagtid. Fordi sovekarin ville ikke at vi skulle la han ligge å skrike i senga si, og han skulle ihvertfall ikke kutte ut noen lur på dagtid.
Det hun mente var veldig viktig var måltider til faste tidspunkt, ingen søvn etter kl 15.  og i seng halv sju. Hun mente foreldre hadde en tendens å la barnet sove litt for lenge på ettermiddagen, og at barna ble lagt i seng alt for sent på kvelden.

Du kan jo prøve det ut :)

ORIGINAL: shiby

Er ikke helt med jeg [8|]
Sovekarin?

www.sovekarin.no

Det er ikke det at jeg ikke liker sovekarin, det er bare så irriterende at det skal ta så lang tid for å få hjelpen :(  Lillegutt er jo snart 13 måneder, og vi trenger søvnen sårt :)

Jeg har jo prøvd ALT føler jeg, bortsett fra gråtekuren (noe jeg aldri vil gjøre mot min sønn)

Var sikkert meg som var den jenta du snakker om:)  Hun rådet meg til å kutte ut ene dagsoven, og å la han sutre seg i søvn. Hun var jo veldig klar på at jeg IKKE måtte la han gråte dersom jeg mistenkte at han hadde det vondt, var redd e.l.. Og jeg VISSTE jo at han bare sutra... Så gikk det en 2-3 dager med de nye rutinene, og han har siden sovnet klokka halv sju om kveldene uten problemer, og sovet til klokken 7-8 om morningen!:) Hender at han våkner litt på kveldene, men da ligger han bare å koser seg i senga!:) 

Back
Topp