sovejente

mariannnilsen

Forumet er livet
har visst en skikkelig sovejente jeg.. bruker stort sett alltid legg ho mellom 19-20.00 tiden , men vekker ho når jeg skal legge meg i 23-24.00 tiden , for at ho skal få mat . da sover ho gjerne til 07.00 tiden , får mat og sover igjen...

men i går kveld ga jeg ho siste måltid kl18.30 , og la ho kl 19.00 .. og ho sov til 05.00 , hele 10 timer i strekk [:D][:D] sovna igjen med engang etter mat igjen da , og sov til 09.00[:D] tror jeg skal slutte å vekke ho i 23-24.00 tiden jeg

Jøssenamm for en luksus, slik er det ikke her.

Høres herlig ut :) nyt det :) her he vi en som vil ha mat 3kvar time, søv toppen 4tima i strekk[:D]

ORIGINAL: sjukesøster

Høres herlig ut :) nyt det :) her he vi en som vil ha mat 3kvar time, søv toppen 4tima i strekk[:D]

Heldig du er[:)] Sovner hun så lett som det høres ut også eller? Hehe... I såfall, hva er trikset?
Snuppa her sover som regel mange timer i strekk hun også når hun først har sovna... Meeeen bruker fort hvertfall 3 timer på å få henne til å sovne skikkelig[&:] Hun sovner ett lite minutt i ny og ne for å spare krefter til å kunne holde det gående ei stund til[:(] Hele kvelden går jo med til å få lagt hu...

ORIGINAL: Netta87

Heldig du er[:)] Sovner hun seg så lett som det høres ut også eller? Hehe... I såfall, hva er trikset?
Snuppa her sover som regel mange timer i strekk hun også når hun først har sovna... Meeeen bruker fort hvertfall 3 timer på å få henne til å sovne skikkelig[&:] Hun sovner ett lite minutt i ny og ne for å spare krefter til å kunne holde det gående ei stund til[:(] Hele kvelden går jo med til å få lagt hu...

ja ho sovner stort sett i løpet av 5 -10 min når jeg legger ho på kvelden .. har egentlig ikke noe triks .. bare legger ho i senga og går ut av rommet .. da ligger ho ofte å uffer seg i noen minutter før ho sovner ..

må være slitsomt å bruke så lang tid på å legge , men det kan ikke være at ho er mer sulten .??
lillemor hadde nemmelig en liten skrikeperiode på kveldene for en stund siden , og det kunne være rett etter ho fikk mat .. da fant jeg tilslutt ut at ho faktisk bare var mer sulten , akkurat som ho skulle spise mye mer før hun skulle sove på en måte , for å lagre mat for natten [:D] hehe hørtes teit ut det , men var sånn det virket ..etter at jeg begynte å gi ho nesten dobbel mengde melk, så har ho sovnet fort på kvelden

Så synd det ikke var noe triks, kunne virkelig trengt det[8D] Hehe... Var en periode jeg bare kunne legge hu i senga og gå ut, så sovna hu nesten med en gang, men ikke nå lenger gitt...

Hmm, naj, tror nok ikke hu er mer sulten heller, hun får nå spise til hu ikke vil ha mer, og pleier å prøve flaska igjen etter en stund, men da er hu ikke interessert... Virker bare som hun er livredd for å sovne, for så fort øyan holder på å sige at, så begynner hu å sprelle som en tulling og surve[&:]

Back
Topp