Sovehjerte

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
flere som har fått et godt sovehjerte?
Føler jeg kunne ha bodd i sengen nå fortiden. Er så godt og bare ligge å slappe av og ikke minst sove åhh. Føles ut som jeg aldri får nok. :')
I går sovnet jeg vell rundt 12, sto opp halv 7 - 7 i dag og når jeg var kommet hjem fra jobb og spist og sånn så tok jeg meg en liten lur på sofaen mellom 1 og 2 timer. :) Var utrolig deilig, men nå er jeg trøtt igjen! :')
Er 5+5 når klokka bikker over 12 om en halvtime. :)

Har vært stuptrøtt de to siste ukene, er også 5+5 i dag :sleep011 Er egentlig en sånn som sliter med å sovne, har brukt meditasjonsvideoer for å sovne inn osv, nå bikker kl 21 og jeg er stuptrøtt, uansett når jeg stod opp og hvor mange timer jeg har sovet :p

Første svangerskapet mitt var jeg sånn helt ut uke 13! Håper det blir litt lettere denne gangen, når vi går mot sommeren :happy:

Her er det helt omvendt... sovner fort, men våkner og kan ligge våken leeeeenge om natta...

Nee. Her varierer det veldig. Hadde store søvn vansker forrige graviditet. Har hatt det så smått nå også. Men prøver hardt å forebygge! Har kuttet ut sjokolade og brus på kvelden, ikke kaffe etter kl 15. Og merker veldig forskjell på de dagene jeg skeier ut, da er d så godt som. Null søvn. Ligger bare våke . Men i natt var en god natt. Bare lagt våken de siste 2 timene før eg sto opp. Ikke gale det :p

Sov mens du kan, er så som så med søvn senere i løpet :happy:

Jeg sover dårlig. Våkner 3-4 ganger i løpet av natta. Fikk en lur for første gang i går og da holdt jeg til 23.30 før jeg kubbet. Vanligvis er jeg ferdig 20.30-21.00

Jeg sovner stående, sittende, liggende. Er i seng før kl. 21 hver kveld- og enda trøtt når jeg våkner kl. 07 på morgenen. Jeg har alltid ryddet og ordnet i huset før jobb- lagd middag til familien- nå orker jeg faktisk ingen ting [emoji28] Har jeg vært på trening er jeg helt ferdig [emoji23] dovendyr delux.

Jeg var sånn før at jeg ville sove minst mulig, flere ganger jeg ikke kom meg i senga før 2. på natta og skulle på dagskift, nå legger jeg meg før 10 når jeg skal på dagskift. Så er en ganske stor forskjell. Er bare gla for at jeg får sove når jeg legger meg ned for å gjøre det. Høres tungt ut og ligge og plages, så håper det blir bedre for dere. ❤

Trenger mye søvn om dagen ja :p

Ikke enda, men jeg VET det kommer. Lurer på hvordan det skal gå med en livlig 10 mnd gammel gutt i huset:woot:

Jeg er trøtt hele tiden, men sliter med å sove innimellom, uansett hvor trøtt jeg er.
Kunne godt lagt meg nå, men her er mannen på kurs til i morgen og den siste ungen er ikke i seng før 23 ca.. hurra! :p

Sovner minst en dupp hver dag. Har alltid slitt med å sovne på kveldene, men nå husker jeg knapt at jeg legger meg. Våkner som regel i 4-tida og er våken en time før komaen slår inn igjen.

Jeg er trøtt heeele tiden ja! Er egentlig ganske rastløs av deg, men nå ligger jeg bare på sofaen hele tiden når jeg ikke er på jobb. Sovner på sofaen nesten hver ettermiddag også.. Gleder meg til det der går over altså!

Jeg sliter mye med oh sove til vanlig, men nå føler jeg at jeg ikke kan få nok søvn :sleep002:sleep002:sleep002 sover til jeg MÅ stå opp(kanskje litt lenger også :smiley-ashamed008) og når jeg kommer hjem fra jobb må jeg ta meg en time på puten.. og allikevel så vil jeg legge meg når klokken er 9 :laughing001

Back
Topp