Sovehjerte

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
I helga er mannen vekke, og snuppa er hos faren sin. Jeg lå lenge oppe i natt og koste meg med film. Ingen alarm på i dag, og skulle sove skikkelig utpå. Så våkner jeg 0730!!! Det er dårlig gjort ass :p Har aldri vært så lite trøtt som i dette svangerskapet :p

Ah... får ikke sove jeg heller og har vært våken siden før 6. Resten av huset sover selvfølgelig som noen steiner, og det kommer de til å gjøre et par timer til.
Begynner å slite ordentlig med å sove, for det er igrunn bare høyre side det er sånn nogen lunde godt å ligge på, men det er jo begrenset i hvor mange timer en klarer å ligge i samme stilling også uten å føle seg lam.. Måtte siste månedene gå fort... :)

Ah... får ikke sove jeg heller og har vært våken siden før 6. Resten av huset sover selvfølgelig som noen steiner, og det kommer de til å gjøre et par timer til.
Begynner å slite ordentlig med å sove, for det er igrunn bare høyre side det er sånn nogen lunde godt å ligge på, men det er jo begrenset i hvor mange timer en klarer å ligge i samme stilling også uten å føle seg lam.. Måtte siste månedene gå fort... :)
Enig! Er ikke behagelig å sove på ryggen i det hele, så nå er det sidene. Om jeg mot formodning skulle være trøtt, får jeg som regel besøk av kynnere, halsbrann eller urolige bein :P Er ikke fan av natta lenger :p

Er ikke det typisk....
Her er store snuppa syk,så jeg har tatt henne i natt også overtok pappaen idag tidlig,så jeg fikk sove litt:-)
Men har alikevell gått i svime i hele dag..

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp