Sovedag idag!

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Opplever dere at babyene plutselig har dager hvor de sover sjukt mye? Vi har hatt noen dager med mye action nå, og da har Knøtt bare sovet korte dupper på dagtid (maks 30 min, stort sett). Idag har det ikke skjedd noe og han har sovet mer eller mindre siden kl.11... (Klokka er 15 nå). Men ikke alene da, oh no. Jeg dristet meg til å legge ham ned i 11-tiden da han hadde sovnet skikkelig, det resulterte i at han våkna og hylskrek. Sovnet etter en god stund men våknet igjen en halvtimes tid senere. Så var det pupp og deretter sovnet han IGJEN! Så da sitter jeg her da, med mini i armene. Veldig kos men ganske kjedelig også.....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har også sovedag i dag!! :) selv om sovedager egentlig har vært normalen her. De siste dagene, etter at vi kom til Sverige, har det bare Vært halvtimes dupper, og generelt litt mer krevende. I dag har hun sovet to og så tre timer.. lykke!

Skjønner forresten godt at det blir litt kjedelig å sitte faste så lenge! Blir du ikke sliten?

app'en
 
Min har vært sutrete i en liten uke. Vil ikke ligge alene på rygg. Må ut og trille eller sitte med han, evt.ta en dupp med han. Vi har nettopp vært ute og gått, han sov 2t, kom inn, spiste og sovnet. 4 duppen i dag. kl er 1630.
Tror generelt de trenger mye søvn ennå!
 
Back
Topp