Sovebarn?

Strekkoden!

Glad i forumet
Jeg har ei lita frøken på tre uker som heldigvis har vist seg å være et sovebarn i motsetning til andre familiemedlemmer.. :p (iallefall enn så lenge!) Men spr er - er det "greit" at en baby på tre uker sover 7-8 timer uten mat, for så å få mat og sove 5-6 timer til? :-o

Om h*n vokser som h*n skal, så! :)

hun la ikke på seg i starten, men nå legger hun på seg fint. 100 g fra torsdag - søndag må vel være bra?! :-) Noen andre som har hatt barn som sover mye om natten fra så tidlig alder?

min også sov mye i starten, men han la ikke på seg så jeg måtte vekke han hver 2.-3- time og det var er helvette... isj.. men ja, som det blir sagt her, så lenge hun legger på seg... Det er vel bare å nyte det mens det varer... min sov hele tiden før, nå er det et par halvtimes dupper bare.. :)   Før klagde jeg over at han sov for mye, nå klager jeg over at han sover for lite.. hehe

Jeg har også en sovebaby, og det har hun vært fra fødselen (Hvis man ser bort i fra kolikken i tre mnd) ;)
Tilogmed nå som hun er så gammel så klarer hun ikke å være våken lenger enn 1,5time i strekk.. Da må hun sove i 1-3 timer..
Nyter det jeg, men er spent på hvordan det skal gå i barnehagen ;)

Back
Topp