Sovebaby

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Flere babyer som sover og sover? Snuppa er 1 uke nå og hun sover stort sett hele tiden. Nesten litt bekymret....

Sier det samma. Jenten min er 4 dager og sover hele tiden, når hun er våken blir hun ammet, da sover hun til brystet. Er bekymret jeg også.

Hun her har lett gulsot... Men verdiene er under det som tilsier hun må i lys. Men nå begynner jeg å lurer...

Alle mine har sovet første uken:) ingen med gulsott. Den sist ankomne er i dag 9 dager og var våken i mange timer i går men er tilbake på sovedyr i dag. Helt normalt!

Hun her har lett gulsot... Men verdiene er under det som tilsier hun må i lys. Men nå begynner jeg å lurer...

Jenta mi fikk også gulsott og hun sov mye de første to uker. Men lå hun mye i dagslys og jeg ammet henne mye. Jeg følte at jeg maser om mat hele tida. Etter to uker begynte å våkne litt mere.

Min hadde også lett gulsott, han sov stort sett i 3 uker. Måtte vekke for mat. Er 6 uker nå og har 3 lange våken perioder:)

Var nærmere to uker her før han var litt våken innimellom. Før det var det kun pupp og soving.

Når de har gulsott kan de bli slappe og ikke ha så mye matlyst. Vi måtte kontakte barsel for mye prøver,og da var hun fortsatt så vidt under. Men hun hadde gått ned mer i vekt i en periode hun skulle gått opp, og vi måtte i gang med hyppig mating. Nå er hun snart 3 uker og tilbake til fødselsvekten - endelig.
Grunnen til at vi kontaktet barsel var at hun forandret seg - ble slappere og spiste mindre. Greit å sjekke ut hvis du er bekymret uansett så dere kan slappe av og kose dere, og du slipper å lure :)

Back
Topp