Soveantrekk

Linedanser

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Hva sover deres små med for tiden? Jeg kjøpte nylig easygrow nattpose for høst, vinter og vår siden mini har begynt å sparke av seg dynen. Jeg synes imidlertid ikke den virker spesielt varm. Han sover nå i vanlig lang bomullspysj inni posen, og da virker han litt kald. Nå er det jo faktisk fortsatt sommer, så det får meg litt til å lure på hva jeg skal gjøre utover høsten og vinteren…

Hva sover deres små med for tiden? Jeg kjøpte nylig easygrow nattpose for høst, vinter og vår siden mini har begynt å sparke av seg dynen. Jeg synes imidlertid ikke den virker spesielt varm. Han sover nå i vanlig lang bomullspysj inni posen, og da virker han litt kald. Nå er det jo faktisk fortsatt sommer, så det får meg litt til å lure på hva jeg skal gjøre utover høsten og vinteren…
Junior sover i pyjamas under dyna inntil meg. Men hvis han ikke ligger inntil så blir han kald ja. Han kan ikke ha dyne alene fordi han sparker den over ansiktet, men når han ligger inntil meg har jeg armen over han så han ligger trygt :) Når han skal sove i egen seng blir det en tykk sovepose.

Pysj og tynt svøpeteppe enn så lenge, mini her er ganske varm av seg:happy: Har Easygrow nattpose (tog 2.5) klart til han begynner å rulle rundt!

Pysj, svøpes i helseteppe og lett dyne opp til magen. Vi var vindu åpent på soverommet og på varme dager bruker vi en vifte for å holde rundt 18 grader på rommet (viften er vendt vekk fra baby).

Tynn body under nattpose, eller hel nattdrakt og et lett ullteppe over beina. Sparker av seg teppet, så det er egentlig mest for å gjøre det litt koselig når han skal sove. Tenker det er verre om han blir for varm enn for kald. Er en varm baby i et varmt hus. Hvis han havner under min dyne svetter han som en gris, så ammer med dyna av i tilfelle jeg sovner og ikke får lagt han over i bedsiden.

Body og nattpose for høst og vinter. Kommer til å ta på han pysjamas og sokker når/om det blir kaldere oppi den. Vi har varmepumpe, så setter den tempen vi vil ha i huset uansett. Så det kan vi regulere litt selv. Jeg er mest redd for at han skal bli overopphetet. Vil ha det friskest mulig i luften for han.

Back
Topp