SOVE????

MiniMus

Forelsket i forumet
Hei Jenter

Hvilken SOVESTILLING er best når en går gravid..
Fikk greie på at det ikke er hel bra å ligge på ryggen dah[8|]

Takk for Svar[:)]

Jeg lå alltid på ryggen. Hvorfor skulle ikke det være bra????[8|]

På siden kansje[;)] Jeg selv ligger best på siden.. Er liksom ikke så mange stillinger og velge på når magen blir stor[:)][8D]

[8|][8|]PGA at da har du en større sjangs for å få bekkenløsning tydligvis[:'(]

Sover sånn som det er mest behagelig å sove jeg. ;) Sist sov jeg bare på høyresiden..d passe meg best da. Nå ligger jeg bra mye på ryggen..vet ikke hvorfor, men fordi det føles best nå. ;) Har ikke hørt at det er farli. Kanksje når man er stortjukk muligens, men ikke så tidlig som nå. (er 22 uker). Skal vel ikke vært helt gunstig å ligge så lenge på magen er det eneste jeg har hørt, men der kan du også ligge så lenge d ikke føles ubehagelig.

Hmmmm ja tror på det,men man får så mange forskjelge svar lissom[8|]

Sov i den stillingen som er best for deg. Jeg bygget opp meg putet. Jo lengre ut i svangerskapet jo høyere jeg kom opp haha [:D]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: ~fearless~

Jeg lå alltid på ryggen. Hvorfor skulle ikke det være bra????[8|]

Man kan klemme på vena cava. En stor hovedpulsåre. Man kan besvime av det.

Alt det man ikke vet[:D]
Tror aldri jeg besvimte av det, merka ihvertfall ikke noe til det når jeg sov[;)]

du kan ligge sånn du vil - om du presser på vena cava vil du oppleve ubehag i god tid før det er besvimelsesfare og snu deg (det var i alle fall det jeg leste og spurte meg frem til under svangerskapet). Det er ingen fare for å klemme fosteret samme hvordan du ligger, så det er din komfort som avgjør

Back
Topp