Sove

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Idag har jeg vært hjemme alene siden kl tolv. Har bare sovet.. Pleier ikke gjøre det, men kjenne jeg er skikkelig trøtt og sløv. Skulle så masse fornuftig , ut og småhandle. Gidder ingenting . Det er kanskje vanlig med slike dager når det nærmer seg slutten ?

Jordmor sa til meg på forje kontroll at viss jeg var trøtt så skulle jeg sove, da trenger kroppen å hvile.. er 30 uker på vei og har også slike dager

Var godt å høre , dette er ikke vanlig for meg , satser på en bedre dag i morgen :)

Var godt å høre , dette er ikke vanlig for meg , satser på en bedre dag i morgen :)
Er nok mange av oss her inne som har slike dager der vi bare sover og ikke gidder og gjøre noe :) ja, satser på en bedre dag i morgen :)

Må ha dupp jeg for og klare dagen, sååå trøtt!
Men sover dårlig pga bekkenvondt og da..

Sovet skikkelig dårlig inatt grunnet samboer som kom hjem fra Tyskland kl 01, og så snorket han som et uvær og hostet og syntes synd på seg selv hele natten. Og jeg fikk ikke sove. Så har jeg vært på hundekurs 6 timer idag og når jeg kom hjem tenkte jeg slappe av litt på sofaen.. Tror dere ikke faen at han og er sliten og legger seg på sofaen og snorker som et uvær igjen.. Er så sliten så jeg har lyst til å bare spise mat og legge meg.. :(

Sov med god samvittighet.. Må samle krefter nå vettu..

Back
Topp