SOVE?!

Ungmamma90

Glad i forumet
Er det noen flere her inne som har fått et behov for å sove flere ganger om dagen?

Jeg våkner så går det noen timer så må jeg legger meg til å sove 1-2 timer[:)]
Er så trøtt for tiden [:-]

Jeg sover ofte på ettermiddagen. Særlig hvis jeg har hatt mye å gjøre på jobben.
Men det går veldig opp og ned!

Nei den tid er forbi, heldigvis...kunne ikke hatt mer energi enn jeg har om dagen[:)]

ORIGINAL: Diddij

Nei den tid er forbi, heldigvis...kunne ikke hatt mer energi enn jeg har om dagen[:)]

ÅÅ da er du heldig:P er helt tappet for tiden jeg hehe[:)] men håper jeg får energien igjen snart[:D]

sovner somregel på kvelden runst 9 på sofaen:( er så trøtt

Ja den tiden trodde jeg var over, men er helt tilbake nå. Sove, sove, sove! Jeg vil sove hele tiden så jeg skjønner deg, det er ikke lett! Men vi får håpe det blir bedre [:)]

ORIGINAL: Diddij

Samme her [:D]

Sover hver dag etter jobb. Jobber frem til senest kl 13, og så er det hjem å sove 1-4 timer, kommer veldig an på hvor godt jeg har sovet om natten. I natt sov jeg som en stein så da våknet jeg fra luren min etter 45 minutter, men hvis ikke jeg hadde fått den hadde jeg ikke fungert noen timer senere. Klarer meg uten flere lurer, men går ikke så sent til sengs heller.

Skulle vaske hus i dag, men hadde ingen krefter så jeg la meg litt ned på, sovnet før det var gått 5 min.
Sover ikke kjempe tungt på disse duppene, men de hjelper meg til å samle litt krefter heldigvis.
Men slittsomt å føle seg konstant tom eller sugen på litt søvn [8D]

Eg har SÅ lyst å sove etter at eg kjem heim frå jobb, men den veka her har eg ikkje rukket det! :( Har ikkje komt heim før i fem-tida... og då blir det plutselig litt seint å sove når man har ete! Så litt sliten for tida ja... Men håpa det bedra seg med enda lysare daga framover! :D

De fire første mnd sov jeg litt etter jobb, men nå er energien ganske mye bedre, så holder stort sett å sove på natta[:)]

Back
Topp