Sove vogn i bhg/ hjemme

1 åringen har en gammel teutonia i barnehagen. Uviss alder da den er kjøpt brukt av noen som også kjøpte den brukt.
Heime har han Mountain Buggy Urban Jungle.

Tfk joggster twist i bhg. Han bruker ikje vogn hjemme men vi har en quinny. Har også en emmaljunga som er til babyen :)

Litt over 2 år og sover i en tfk joggster twist i barnehagen :) Sover ikke dupp hjemme,i såfall bare i bilen.

I bhg brukes en Basson Monza. Den brukte eldste også.
Hjemme bruker vi Babyjogger City Elite. Han er 20mnd.
Eldste sov i Monzaen til han var nesten 4.

En gammel simo-vogn, kjøpt brukt til dette formålet. Hun er akkurat fyllt to. Sover 1 time.

I bhg brukes en Basson Monza. Den brukte eldste også.
Hjemme bruker vi Babyjogger City Elite. Han er 20mnd.
Eldste sov i Monzaen til han var nesten 4.
er du fornøyd med eliten? stabil ? hvordan er reguleringen av fotbrettet ? funker den bra? jeg bytter nå fra city mini gt til eliten og er så spendt , likte egentlig mini gt en svært godt , men mini er ikke enig, han liker ikke att bena henger ned..... og driver å kaver med bena for å finne en god stilling ,

de skryter av att den tar mindre plass i bilen enn city cross.... og city cross er vell like stor som nitro city. . og med den i vår lille bil fikk jeg plass til litt utenom, håper eliten blir enda mindre sammenlagt... :)

er du fornøyd med eliten? stabil ? hvordan er reguleringen av fotbrettet ? funker den bra? jeg bytter nå fra city mini gt til eliten og er så spendt , likte egentlig mini gt en svært godt , men mini er ikke enig, han liker ikke att bena henger ned..... og driver å kaver med bena for å finne en god stilling ,
Veldig fornøyd!
Fotbrettet kan ikke reguleres, men det er så skrått at føttene hviler på det.
Kjempeenkelt å justere liggestilling, den er enkel å slå sammen.
Så lenge den står på rett underlag er den veldig stabil. :)

på den vogna han har nå hviler også bena på fotbrettet men , de får en liten helning og det liker han ikke,

Back
Topp