ikke sikker men antar det; vet du hvor lang den blir hvis du vipper opp den delen der ? (kan en 2 åring sove godt i den liksom ?)Åjo, det er sikkert det i selve sittedelen de mener. Det bruker vi ikke, men det er ganske enkelt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke sikker men antar det; vet du hvor lang den blir hvis du vipper opp den delen der ? (kan en 2 åring sove godt i den liksom ?)Åjo, det er sikkert det i selve sittedelen de mener. Det bruker vi ikke, men det er ganske enkelt.![]()
Den blir ca like lang som uten. Kanskje et par cm kortere. God plass.ikke sikker men antar det; vet du hvor lang den blir hvis du vipper opp den delen der ? (kan en 2 åring sove godt i den liksom ?)
hvordan er den mtp plass i bilen ? blir den like kompakt som resten av city serien?Den blir ca like lang som uten. Kanskje et par cm kortere. God plass.![]()
Vet ikke hvordan de andre er, men den er ikke store greia. Jeg har en sedan og fikk plass til den i tillegg til annen bagasje til 4 stykker for én uke.hvordan er den mtp plass i bilen ? blir den like kompakt som resten av city serien?
tok meg en tur ut til nærmeste forhandler og så på den og prøvde med mini oppi, og den var bare rålekkerVet ikke hvordan de andre er, men den er ikke store greia. Jeg har en sedan og fikk plass til den i tillegg til annen bagasje til 4 stykker for én uke.
Vet ikke hvordan de andre er, men den er ikke store greia. Jeg har en sedan og fikk plass til den i tillegg til annen bagasje til 4 stykker for én uke.
da er en svart vogn bestilt, gleder megmen så var det valgets kval, farge... storebror insisterte på svart , han synes den var veldig fin (tenåringen i hus) jeg heller veldig mot den litt lysere men hvordan er den mht å holde rent , noen som har lys vogn ?
Vi har også svart, mest fornuftig.da er en svart vogn bestilt, gleder meg![]()