Sove uten eller med bh? (Dere som har født)

Froya88

Forumet er livet
Kanskje et dumt spørsmål,men jeg spør allikevel...

Mht bryster fulle av melk,sover dere med eller uten bh om nettene? [8|]

Her går det i tisselaken under overkroppen og uten bh eller noe. En liten smule lei av å skifte ut dette her,vått og kaldt er det også til tider når man våkner om nettene [8|][8D]

Svarer bare fra forrige gang jeg[8D] Hadde ikke mulighet å sove uten, men jeg hadde og melk til hele kommunen om de ville ha[:D] lak i ett...så her var det MED bh, og ammeinnlegg[:)]

Jeg ligger med bh...Kan ikke ligge uten for da er det melk OVERALT!!!!! Bruker ammeinlegg som skiftes ut x antall ganger... Er midt i en periode det de er stein harde så melkespruten står til vers hele tiden..hihi

svarer også fra de to andre gangene jeg har ammet:

jeg kunne ikke sove uten bh og ammeinnlegg på - også hadde jeg håndkle  - lakk som bare det...

ORIGINAL: Diddij

Svarer bare fra forrige gang jeg[8D] Hadde ikke mulighet å sove uten, men jeg hadde og melk til hele kommunen om de ville ha[:D] lak i ett...så her var det MED bh, og ammeinnlegg[:)]

Godt å høre at det er/var flere med melk til hele kommunen og vel så det! [8D]
Okey,så det funker kanskje bedre å sove MED bh? Tenkte bare om det kom til å bli søkk vått alt som er,men en våkner jo noen ganger om nettene,så en burde rekke å skifte innlegg... [:)]

Sist gang så lå jeg med bh, og 2 ammeinnlegg.. Slik at d dekte hele brystet.. (la de ved siden av hverandre)
Berga ganske bra da egentli..

sover uten bh jeg, med håndkle undermeg og gulpekluter når jeg ammer om natten..lekker jo men skifter bare håndkle vis det blir får gale..

Sover med bh og ammeinnlegg. Innleggene er som regel fulle når Ole Theodor våkner og vil ha mat, så bytter de ut da. Har prøvd å sove uten bh, men våkner av at jeg fryser for alt er søkk vått..

MED! Eg lekker vist eg ikkje har tildekket puppene med innlegg i bh en.

Sov med bh og ullinnlegg forrige gang iallefall.

Jeg har ikke klart å ligge uten med de to forrige, så regner med det blir med BH denne gangen også. 

Uff, det er altså og noe å tenke på..... har omtrend ikke orket å gå med bh under hele graviditeten.... bare fått fullstendig klaus av den [&:] Så nå må det altså bh til igjen...... Ja ja, mye å tenke på!!! Får se å få kjøpt meg sånne ullinnlegg...
og kanskje sånn en brystpumpe????

Har sovet litt med topp som innleggene er festet i, og litt med bh, men er jo oppe halve natten uansett.[;)]
Men bedre å ikke lekke ut over hele senga, blir nok bh med innlegg fremover!

sist brukte jeg en trang topp og første tiden gulpekluter eller
slike flanelskluter brettet sammen forann...
eneste som funka sånn passe her iallfall [8D]
bh syns jeg er et herk å sove i, og ammeinnlegge holdt seg jo
aldri der dem skulle uansett, hehe...

så blir nok samme denne gangen....

bh mg innlegg. ellers hadde jg svømt

ORIGINAL: bolline

Jeg ligger med bh...Kan ikke ligge uten for da er det melk OVERALT!!!!! Bruker ammeinlegg som skiftes ut x antall ganger... Er midt i en periode det de er stein harde så melkespruten står til vers hele tiden..hihi

signerer denne

jeg bruker sånn "tube bh" om dåkker forstår ka eg meine. kjøpt på cubus.
utrolig behagelig å ha på, ser ikke for meg at ammebh hadde vært så behagelig å hatt på, har utrolig spreng[&:] 

har fått masse melk nå.. og prøvde ei natt uten bh.. men de va ubehagelig. neste natt sov jeg med ammebh og innlegg.. mye bedre!! men de kommer ikke mye melk. syns bare de var mer behagelig å ha litt støtte [:D]

jeg sov uten med førstemann.. Hadde ikke noe problemer med
lekasje..Og hadde masse masse melk[:D]

Back
Topp