Sove ute

LallaC

Glad i forumet
Junilykke2018
i morgen når det er sovetid (dvs klokka 12). Er det meldt -12 grader ute. Så da er spørsmålet: sove ute eller inne?

Hun sov ute i dag, da var det -10, men sola varma (og vogna sto i sola). Jeg fulgte med på babycallen hele tida, og den gikk ikke lavere enn fire grader (den lå oppå soveposen, under kalesjen).
 
i morgen når det er sovetid (dvs klokka 12). Er det meldt -12 grader ute. Så da er spørsmålet: sove ute eller inne?

Hun sov ute i dag, da var det -10, men sola varma (og vogna sto i sola). Jeg fulgte med på babycallen hele tida, og den gikk ikke lavere enn fire grader (den lå oppå soveposen, under kalesjen).

Min sov ute i tre timer idag. Da var det -13/-14 her, men det var sol og ingen vind. Babycall viste vel 2 grader (lå i en lomme på innsiden av kalesjen). Baby var pakket godt inn i pose og trekk til vogna utenpå igjen. Fulgte med og sjekket at hun ikke var blitt kald i ansiktet osv. :)

Men blir det kaldere her imorgen eller vind, så tror jeg vi tar luren inne..
 
Jeg tar alltid luren inne når det bikker -10. Bruker da å ha henne i vogna (uten dress) inne på et soverom med vinduet åpent :) sover godt da og.
 
Back
Topp