Sove ute

oktoberskatt14

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
I dag har Mio sovet ute for første gang (utenom når jeg har gått tur da) og det likte han gitt. På dagtid har han sovet urolig de siste to ukene (han ble 4 uker i går) og ofte ganske korte økter. I dag la jeg han ut i vogna og det gjorde susen. Herlig :)

Min liker også å sove ute! Skikkelig vognunge!! Digg :)

Har ikke prøvd å legge ute enda. Hun sover godt inne :) Men jeg tenker det er sunt å sove ute! :)

Burde det ikke gjøre samme susen å legge han må et rom med vinduet åpent? I egen seng eller vognbaggen?

Vil gjerne legge han ute i vogna, men vi er sykt plaget med ørn (ja, ørn!) og katter her - og jeg ser helst at begge deler holder seg langt unna lillemann...!

Burde det ikke gjøre samme susen å legge han må et rom med vinduet åpent? I egen seng eller vognbaggen?

Vil gjerne legge han ute i vogna, men vi er sykt plaget med ørn (ja, ørn!) og katter her - og jeg ser helst at begge deler holder seg langt unna lillemann...!

Ørn ja xD #livetinordnorge

Mulig det gjør samme susen - har ikke prøvd - men synes det var veldig kjekt med størstejenta som sov i vogn om dagen og senga si om natta. Sov ute i 3 timer i dag og :)

Prøvde oss på vogn for første gang med minien i dag, men der likte hun ikke å ligge. Trives best i vogga eller bilsete. Håper virkelig hun gir etter snart

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Her pøsregner det om dagen. Selv med regntrekk frister det lite å legge henne ut :P

Håper vi får til å sove ute her når det begynner å bli et mønster i duppinga. Eneste er at det er så sykt mye katter her som gjør som det passer dem -,- Vil ikke ha nabopus i vogna til lille...

Håper vi får til å sove ute her når det begynner å bli et mønster i duppinga. Eneste er at det er så sykt mye katter her som gjør som det passer dem -,- Vil ikke ha nabopus i vogna til lille...
Er en del katter her og. Har alltid på nett og babycall i vogna da hører jeg om det skulle hoppe opp en katt. Heldigvis aldri skjedd med storesøster som sov ute i 2,5 år.

Back
Topp