Sove ute?

Heffalumpen

Glad i forumet
Noen her som lar sine små sove ute nå? Har vært å trilla en tur og lot henne stå igjen ute siden hun fortsatt sover.. Det er sju minus her i dag. Er dette forsvarlig tenker dere? Hun blir fire uker i morgen.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vi har ikke latt Lillebror sove ute enda, men så ligger det på mellom -15 og -20 her og har gjort det siden nyttår omtrent.
 
Ja er ikke grensa -10 i utgangspunktet?
Ska begynne å sette igjen vogna ute jeg også, frem til nå har jeg satt den i trappegangen der det også er kaldt.

fra mobilen
 
Vi lar han sove ute av og til :) Men her er ikke minusgrader engang så:)
 
Hun sov i alle fall godt der ute! To og en halv time. Litt kald i kinna og på hendene, men ellers var hun varm. Får kjøpe noen gode votter til henne, har bare noen strikka til henne nå. Og kjøpe en babycall så jeg kan gå bort fra vinduet.. Noen som anbefaler et merke?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
jeg lar vogna stå igjen ute vis vi har vært ute på tur, men i det siste har det vært for kaldt til å ut med vogna, gleder meg til det blir litt mildere så vi kan ut igjen :)
 
Grensa er vel -10 ja.. ser så frem til at det blir mildere slik at ejg kan trille tur! Kjenner at kroppen må begynne å røre på seg snart
 
Back
Topp