Sove ute

Cinii

Elsker forumet
Er det mange her som lar babyene sove ute?

Her sover Bollen i vognen ute, gjerne i tre -fire timer på dagtid[:)]

Han nekter å ligge i vogna dersom den ikke er i bevegelse[8D]
Lengste han har liggi ute er 30 min[8D]

Jepp, hun sover ute, gjort det siden hun var ganske liten!

Når været tillater det[8D] Er gjærne 20-30-40 minus her i løpet av vinteren så er ikke så ofte det går ann[8D]

ORIGINAL: nurkis og Sander

Han nekter å ligge i vogna dersom den ikke er i bevegelse[8D]
Lengste han har liggi ute er 30 min[8D]

Han liker best å sovne i vogn under bevegelse.. men idag la jeg han bare i vognen og borte vekk var han, sover enda[:)]

ORIGINAL: *Minibønna*

Jepp, hun sover ute, gjort det siden hun var ganske liten!

Herlig! de sover så godt i frisk luft![:D]

Her legger vi inne og ute om en annen!

hehe..

ORIGINAL: *GuttogJente*

Når været tillater det[8D] Er gjærne 20-30-40 minus her i løpet av vinteren så er ikke så ofte det går ann[8D]

Oioi, nei da er de tikke vær for å sove ute nei[8D]  akkurat 0 grader her idag[:)]

ORIGINAL: Cinii

Oioi, nei da er de tikke vær for å sove ute nei[8D]  akkurat 0 grader her idag[:)]

Nopp, så mye innesoving her ja[;)] Men det er jo veldig herlig de dagen man faktisk kan ut og trille og la henne få sove ute da, hun sover mye bedre ute! [:)] Herlig med 0 grader da[:D]

ORIGINAL: Cinii

Nopp, så mye innesoving her ja[;)] Men det er jo veldig herlig de dagen man faktisk kan ut og trille og la henne få sove ute da, hun sover mye bedre ute! [:)] Herlig med 0 grader da[:D]

Usja! Hadde ikke gidda å nærma meg utgangsdøra engang om det var -30 ute![:-]

0 grader er bra :) bortsett fra at det snør og oppkjørselen skulle ha vært måket [8D]

ORIGINAL: *sue

J er ikke så glad i vogna si...den skal helst være i aktivitet isåfall...veldig synd[8D]

Aah, ja da må du ut å trille mor![;)] Jeg skulle vært flinkere å trille, har tapt meg masse etter at jeg fant ut at han kan sove i "stillestående" vogn også.. [8D]

Han sover best ute i frisk luft ja.. Kan sove 3-4 timer..

Jepp, sover alle lurene sine ute i vogna [:)]

Her lemper jeg mini ut i vogna 1,5-2 timer etter vi har stått opp. Kan bare legge han i vogna, sette han ut på trappa også sovner han av seg selv uten en lyd [:D] DET er digg, da får ho mor gjort masse for da sover han 2-4 timer :)

Back
Topp