Sove ute i kuldegrader

Når jenta mi på 3,5 mnd sover på dagen innendørs, sover hun bare 10-20 minutter av gangen. Slik kan hun holde på med tre timers mellomrom.
Men i dag kledde jeg på henne godt, puttet henne ned i posen i vogna og lot hun sove ute i -7. Og plutselig sov hun i 3,5 timer i strekk :eek: Er det bra for dem å sove ute så lenge? Hun var deilig og varm, men kald i kinnene og på nesa...
Var så uvant at hun sov så lenge at det endte med at jeg nesten kjedet meg :P

Er likt her. Sover best ute. Her som vi bor tror jeg grensen er -10 hvertfall.

Samme her også. Helt håpløst å få gjort noe om han sover inne. Er 10minus som er grensen pga at lungene ikke takler særlig å puste inn noe kaldere.

Her prøver jeg å legge han ut når jeg kan:) grensa er ca -10, men kvier meg litt nå som det er -7-8 grader også!! Men han sover godt ute!! Så kler ekstra godt på han og sjekker han jevnlig;)

Mi å sover best ute i vogna, men her skal vogna være i bevegelse.. stopper jeg opp for lenge våkner hun og blir grinete...:P Så blir trilletur på en time eller to nesten hver dag ;)

Om vogna står en litt lun plass skal vell det gå bra trudde jeg ? Mi sover fint inne, så har ikke prøvd å la henne sove ute enda :p går jo tur liksom, men hun våkner når vogna stopper :p

Junior sover så mye bedre ute enn inne. Problemet her er at vi allerede har hatt en del dager med temperaturer ned i -20, så da er det uaktuelt å ha ham ute. Skulle ønske jeg kunne lage en tett krok på terrassen hvor temperaturen holdt seg noe høyere enn ute i friluft, men det er ikke noe greit å begynne på et sånn prosjekt nå når det er så kaldt ute og terrassen er full av snø.

Back
Topp