Molsy
Forumet er livet
ORIGINAL: ingvil_
ORIGINAL: Irene30
ORIGINAL: ingvil_
Må skryte litt!! [:D]Her sov Nora fra midnatt til 06:30, fikk mat og sov i 3 timer til. Er så flink om natta!Sovner med en gang hun har fått mat!
Hvordan er hun på dagtid ihht mat og soving? Fullammer du?
Sover mye på dagen! Mat ca. hver 3.-4. time. Hun er våken noen få timer på kvelden før jeg legger henne i senga som regel. Ja, jeg fullammer og hun får gjerne litt påfyll før jeg legger henne! Da sover hun ekstra godt! Så har jeg funnet ut at å ta henne opp av senga med en gang hun grynter (ja, hun grynter![;)]) om natta er unødvendig! Venter og ser om hun bare snakker litt i søvne eller om hun faktisk er våken![:)]I natt laget hun litt lyder kl. 02:30 og jeg trodde det var mattid, men hun sovnet igjen og sov som sagt til halv 7![:)] Er også litt flinke på det at natt er natt. Ikke noe prating, har det mørkt osv!
Samme her. Prater bare det nødvendigste, varsler ham om at nå skal han rapes og sier natta når jeg legger han ned, men ikke mer enn det. Ser ham heller ikke inn i øynene for det stimulerer bare til at han våkner mer. Og mater ham i mørket, skifter også bleie i mørket hvis den må skiftes. Ser ut til at det funker bra her i huset ihvertfall for da sover han godt etterpå.
Sovner med en gang hun har fått mat!