Sove te.

ikke under sove te ... men vet mamma brukte kamille te på meg da jeg var liten , den er avslappende

Har kjøpt noe på helsekosten som heter sove- og beroligende te, og lurte litt på hvor lenge før legge tid jeg skulle gi det til snuppa og hvor mye.

står d ikke noe på pakken er d  nok kanskje ubegrenset... og sikkert 10-15 min før . kan jo ringe  og høre med de som selger d ?[:)]

Humle
Humleblomst er et naturlig søvnmiddel som du får kjøpt på apotek eller i helsekostforretninger. Humlen er en mildt beroligende og søvndyssende urt. Humle passer godt til barn som aften-te.

Lag te av tørket humleblomst i kokende vann. Ta 3 ts humleblomst til en kopp vann, la det koke opp, trekk kasserollen til side og la det stå og trekke under lokk i 10 minutter. Sil av og gi barnet en kopp eller på flaske en stund før leggetid. Det er ikke nødvendig å søte teen!

fant denne da... er  nok ikke samme teen ... men kan jo prøve samme dosering ... begge deler er jo urter

Takk for det... Får vel bare prøve meg frem, aner jo ikke om snuppa vil drikke det heller, men mamman har tenkt å ha kveldene og nettene for seg selv fremover.[:)]

Back
Topp