Sove sove sove....

mariaen

Betatt av forumet
Flere som er ekstremt trøtte? Jeg sliter skikkelig, har bare lyst til å sove. Er i 100% jobb og enkelte dager er svært tøffe.

Har hatt fri nå denne uken og har mer eller mindre ligget strak på sofaen og sett på tv. Sover minst 2 timer ekstra om dagene.

Det er det eneste jeg gjør når jeg er hjemme. Jobber 100% i en ganske krevende jobb med fult tempo hele dagen! Sover når jeg kommer hjem, dusjet, spiser litt, så er det natta..

Uke 6-8 var helt ekstrem!! Mye bedre denne uka! Men jeg skjønner veeeeldig godt hva du mener....mannen begynte og google "narkolepsi" for å si det sånn...

Jeg startet med flytende jern for en uke siden, og det har virket for meg. Er fortsatt trøtt men ikke like mye som før:)

Hehe, jeg har faktisk sovet 13 timer idag!
Jobber på natten, å har vært helt utslitt i det siste, så idag har jeg faktisk bare ligget i sengen!!
Utrolig men sant! Slå den dere:p hehe;)

Jepp, nå MÅ det snart gå over.....

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg er ekstremt trøtt... sover minimum 2 timer på formiddagen. men i dag er det flere møter så da får jeg ikke til dette. å da sovner jeg med datteren i kveld tenker jeg :)

Det er vondt å være så trøtt hele tida! Det eneste jeg tenker på, og så kjedelig for samboeren fordi jeg sovner i halv 9, 9 tida på kvelden (i tillegg til at jeg gjerne har hatt en ettermiddagslur).

Hehe, jeg har faktisk sovet 13 timer idag!
Jobber på natten, å har vært helt utslitt i det siste, så idag har jeg faktisk bare ligget i sengen!!
Utrolig men sant! Slå den dere:p hehe;)
Jeg kan ikke slå den i dag, men som regel pleier jeg å sove i 12 timer eller mer. Gjerne opptil 16. :-O :-P

Godt å se at jeg ikke er alene. Får liksom ikke gjort så mye hjemme, står litt i stampe for tiden. Nå har jeg endelig fått vasket stua og skal snart i gang med kjøkkenet. Regner med at jeg ligger strak ut i kveld

Med første jobbet jeg 100 % da var det kun jobb og soving, samme var det når jeg mistet nr 1. nå er jeg 40 % sykemeldt sånn at jeg skal kunne ha litt tid til snuppa. men nesten konstant trøtt etter jobb :p

Jeg våknet nettopp fra en lur på 3,5 timer.. Synes det er tungt å være så trøtt hele tiden, og får veldig dårlig samvittighet ovenfor datteren min på 21 mnd. Denne uka er jeg sykemeldt, men føler meg ikke opplagt enda.

Jepp! Er helt utrolig trøtt :o
Jeg jobber ikke, men er hjemne med 2 små -så kan ikke akkurat sove :p

I natt har jeg sovet i 10 timer, og det var så deilig. Men samtidig var jeg så trøtt og skulle på kurs med jobben. Etter kurset håpet jeg på å kunne sove litt, men da skulle jeg hjelpe venninnen min med å flytte, så har nå hatt hele dagen gående i ett frem til nå :p

Trøtthetsfølelsen er jo helt lammende! Er uke 8 i dag, og de 2 siste ukene har jeg vært i koma jo. Trøtt uansett om jeg sover noen timer på ettermiddagen. Håper det gir seg snart, glad jeg bare har vært litt kvalm noen ganger. :D

Back
Topp