Sove problemer

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
jenta mi sliter å sove på dagen , hun sliter fra dag en men hadde korte tider . Snart 6 mnd Hun begynte hos kiropraktor pga mage trøbbel og begynte sove bra på dagen men plutselig igjen sover ca 30 Min hele dagen i siste tiden . Uansett hvor trøtt hun er , begynner å falle i søvn så gir seg ikke .
Og siden igår gråter masse nåe skal falle i ro . Spiser mindre , mer interessert hvis gir i tskje eller fra kopp enn pupp og flaske
Kan det vare tenner på gang at det er grunnen ?
 
Min var lik for ett par uker siden, og nå rett før helga så jeg at det er en tann på vei opp :)
 
Min var lik for ett par uker siden, og nå rett før helga så jeg at det er en tann på vei opp :)
Jeg ser noe hvit men på halve tannkjøtt eller hva det heter . Klarer ikke laste opp bilde .
Får se om det er tenner , ille å se henne slite uten å vite hva det er
 
Her nekter ho pupp på dagtid, sover tre halvtimer for dag. Sove så lite har hun gjort en mnd iallfall. Sover fra halv åtte ca på kvelden og står opp åtte eller ni :) våken flere ganger for mat om natta og men sover videre.
 
Er nok utviklingstrinnet de har rundt nå, vært helt likt her [emoji28]
 
"Godt" å se det ikke bare er meg som ammer hele natta... eller at ho lå våken 1,5t midt på natta å sprella og sang.. det sov jeg heldigvis gjennom... haha
 
Akkurat samme her, gjennom hele natta :(
Japp her og , hun spiser gjennom hele natta og om jeg står opp på do så er hun helt våken ..
Leser i den alder de skal ha ca 11 timer søvn på natta og 3 timer på dagen fordelt .
Vi er heldige om vår sover 30 min på dagen tilsaman .
Blir litt bekymret så lite søvn ...
 
Japp her og , hun spiser gjennom hele natta og om jeg står opp på do så er hun helt våken ..
Leser i den alder de skal ha ca 11 timer søvn på natta og 3 timer på dagen fordelt .
Vi er heldige om vår sover 30 min på dagen tilsaman .
Blir litt bekymret så lite søvn ...

Hvor mye sover hun til sammen da?
 
Hvor mye sover hun til sammen da?
På natta sovner hun mellom 20-22 og våkner mellom kl 4- 8 alt varierer , hvis tidlig sovner tidlig oppe , og kan ha våken periode på natta , ca 30 min -1,5 time .
Så kan sove mellom 8- 11 timer med mye spising ...
 
Japp her og , hun spiser gjennom hele natta og om jeg står opp på do så er hun helt våken ..
Leser i den alder de skal ha ca 11 timer søvn på natta og 3 timer på dagen fordelt .
Vi er heldige om vår sover 30 min på dagen tilsaman .
Blir litt bekymret så lite søvn ...
Noen barn er bare sånn, desverre, håper der løser seg hos oss begge snart :)
 
Noen barn er bare sånn, desverre, håper der løser seg hos oss begge snart :)

Enig med deg :) det varierer så mye med disse babyene og så lenge de virker i godt humør så går det helt sikkert fint.

Sutring er normalt det også pga all utvikling og slikt som de er inne i også vil jeg tro :) stress ned så godt dere kan og få litt avlastning om dere trenger hvile selv :) det har jeg begynt med!
 
Enig med deg :) det varierer så mye med disse babyene og så lenge de virker i godt humør så går det helt sikkert fint.

Sutring er normalt det også pga all utvikling og slikt som de er inne i også vil jeg tro :) stress ned så godt dere kan og få litt avlastning om dere trenger hvile selv :) det har jeg begynt med!
Enig :)
 
Enig med deg :) det varierer så mye med disse babyene og så lenge de virker i godt humør så går det helt sikkert fint.

Sutring er normalt det også pga all utvikling og slikt som de er inne i også vil jeg tro :) stress ned så godt dere kan og få litt avlastning om dere trenger hvile selv :) det har jeg begynt med!
Stesser ikke noe særlig med det, eldste var jo også slik i perioder, men plutselig snudde det og han sov natta igjennom når han var rundt 9mnd :) Ikke lett å få så mye avlastning med to barn når eldste holder på å få tenner så våkner med smerter på natten for tiden, heldigvis bare en toårsjeksel som igjeb som ikke har brutt gjennom enda :) Så snart blir nok tilbake til normalen der og mulighet for litt mer søvn :)
 
Back
Topp