Sove på magen?

FrøkenFru92

Andre møte med forumet
Noen som sover på magen enda? Jeg er 17+3 og klarer ikke å slutte med å sove på magen.. Nå skal det sies at jeg er førstegangs med svært lite synlig mage.
 
Ja, sover best på magen, men ligger ikke helt flatt på magen men litt vridd med ene kneet under meg (dratt opp på siden), som jeg gjør utenom svangerskap også. Gjør det så lenge hofta tolererer det (avlaster med gravidpute enkelte netter da jeg sliten med en slimposebetennelse i hofta), eller fram til magen gjør det ubehagelig, 18+2 i dag.
 
Nei det har jeg ikke hatt sjans til siden uke 10 vil jeg tro... men synes som regel det er ubehagelig fra starten av
 
Jeg sover alltid på magen, tenker at det å slutte med det faller seg naturlig?
 
Jeg sover helst på siden. Men kan fremdeles ligge nesten på magen
 
Sover også sånn halvveis på magen, fortsetter til det føles ubehagelig :happy: 18+4 i dag :happy:
 
Jeg sover mest på siden, men det liker ikke bekkenet/hoften lenger.. så sover mye på magen. Synes faktisk det er deilig, for jeg føler jeg får strekke litt på magen og hoften/bekkenet og avlaste bekkenet. Har fått en del vondt nå. Synes det føles helt greit å ligge på magen å kjenne på livet til krabaten :) har ganske stor mage allerede, men myk seng.
 
Åh så bra å lese at andre og sover på magen:) var redd det var noe feil med meg siden jeg enda gjør det, har liksom tenkt at det skulle begynne å bli ubehagelig nå. :wideyed: Ligger nok litt mer vridd på siden enn før, men tror det er mest i hodet det sitter...liksom ikke klemme babyen flat:hilarious: alltid syntes at det å ligge på magen er så behagelig, så tenker det er bare å fortsette så lenge det går:)
 
Sov lenge på magen sist, våknet faktisk i dag tidlig av at jeg lå på magen. Husker gleden fra etter forrige fødsel over å ligge på magen ☺️ La meg på magen med en gang ☺️
 
Sover i "supermann" stilling på magen som regel! Altså med det ene benet litt opp langs siden :) Opplever enda ikke stort ubehag med å sove på mage, men kjenner at det er noe som presser pittelitt på dersom jeg prøver å ligge helt flatt!
 
Skulle lage en tråd om dette. Jeg ligger på magen og jeg kjenner da veldig godt liv der, så er redd jeg skal mose bebis. o_O Men jeg kan huske for 12 år siden så spurte jeg jordmor om det var ok, da sa hun så lenge jeg klarte det, så gikk det helt fint. Men det er helt ok altså? Selv om jeg kjenner veldig godt liv når jeg ligger på magen? o_O Jeg er 19+3 og har litt mage, men ikke så mye.
 
Jeg er 20+1 og sover enda på magen. Jordmor sa at dette ikke er noe farlig, og regulerer seg selv
 
Jeg er 18+0 i dag og ligger fortsatt på magen selv. Har alltid gjort det, så er nærmest umulig å ligge annerledes. Begynner å kjenne at det presser litt mer enn vanlig, så kan nok hende det regulerer seg selv etter hvert :D
 
Jeg sover delvis på magen. Stopper når jeg kjenner det er ubehagelig 18+6 i dag
 
Forrige gang lå jeg på magen gjennom hele svangerskapet. Denne gangen har jeg knapt gjort det i det hele tatt. Brystene mine er for vonde til at jeg får det til.

Jeg våknet stadig liggende på rygg, og mener å ha lest at det skal man ikke gjøre. Men hvordan i alle dager skal jeg greie å styre det i søvne?
 
Jeg syns det er ubehagelig å sove på magen nå, så her er det kun på siden
 
Jeg sov på magen hele veien med nr 1, var ingen problem. Lå litt ut og opp med ene foten på slutten da. Men nå fikk jeg ikke så stor mage. Gikk kjempefint, merker om det blir ubehagelig☺️
 
Trygt fram til det er ubehagelig sies det
 
Back
Topp