Sove på magen?

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Jeg liker meg best sånn halvveis på magen. Det er ikke ubehagelig eller noe, men er redd for at lille skal bli liggende i klem eller noe. Hvor lenge kan man sove på magen?

Du kan ligge på magen til det blir ubehagelig, har jeg hørt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra januar:) Jeg er 28+5 å sover fortsatt halvveis på magen;)

Det er bare til å ligge på magen til du føler det er ubehagelig. Sover på magen selv, og måtte kjøpe meg sånn pølsepute forrige graviditet så jeg kunne ligge på magen med den mellom beina etterhvert som magen ble større :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Heldige dere! Jeg foretrekker å ligge på magen, men det er allerde alt for ubehagelig til at jeg orker. Dersom jeg snur meg på magen om natten våkner jeg omtrent med en gang pga ubehaget. Gleder meg til å kunne ligge på magen igjen etter svangerskapet :)

Heldige dere! Jeg foretrekker å ligge på magen, men det er allerde alt for ubehagelig til at jeg orker. Dersom jeg snur meg på magen om natten våkner jeg omtrent med en gang pga ubehaget. Gleder meg til å kunne ligge på magen igjen etter svangerskapet :)

Samme her.. men med en ekstra pute under magen når jeg ligger på siden klarer jeg å finne en god posisjon halvveis på magen med ene beinet bøyd opp i hofte og kne (om du skjønner).. det reddet nattesøvnen min.. foreløpig..

Jeg hater å ligge på magen til vanlig, men elsker det nå. Ingen fare for fosteret. Det blir ubehagelig for deg først :)

Det stopper seg selv ganske greit etter hvert, i mellomtiden er det bare å ligge på magen så mye du vil :)

De første ukene var det veldig ubehagelig å ligge på magen,men nå 14 uker er jeg tilbake på magen :) ingen tegn til mage så da sover jeg i favorittstillingen min :)

Back
Topp