Sove på eget rom

Gogogo

Flørter med forumet
Hei,
Når begynte deres babyer å sove på eget rom? Jeg får vesla mi til å sove når jeg ligger ved siden av henne og har på white noise lyd, flytter hun over i egen seng for natten når hun våkner å skal ha mat før vi legger oss. Men vi flytter om et par uker hvor hun før eget rom, hun nekter også å sove om jeg ikke er der(har blitt bysset av familiemedlemmer til søvn når hun har blitt veldig trøtt). Så er det noen som har tips til hvordan få henne til å sovne i egen seng? Begynt på bil lappen å da er det jo fint om jeg kan vite at hun får det hun trenger av søvn osv, ikke minst med tanke på barnehagestart om 3mnd:).

Storesøster la vi på eget rom da hun var 14 mnd. Men det var fordi vi var på flyttefot og ikke hadde eget rom til henne før da. Vi tenker å legge lillegutt på eget rom når han er ett år. Eller når han kan sove natten igjennom uten at vi må plugge i smokken hundre ganger. Nå ligger han ved siden av meg i sengen. Orker ikke å reise meg for å gi smokken hele natten.

Min er fem måneder om et par uker og sover fortsatt sammen med meg.

Tenker å flytte på eget rom når nattamming ikke er nødvendig lenger. Er ett år i august, og siden det "kolliderer" med barnehagestart så tror jeg neppe det blir eget rom før på senhøsten/vinter en gang.

Vil ikke sove i egen seng... Dette er noe mannen skal prøve på å få til mens han er hjemme i permisjon.

Lille her elsker sprinkelsengen sin og har ikke fått mat om natten siden fødsel nesten. Hun sover nå på eget rom-vegg i vegg med oss. Flyttet henne for ett par uker siden for at mor skulle få sove bedre. Lå og hørte på alle lyder hele tiden. Har babycall inne hos henne-selv om jeg hadde hørt henne før den hadde slått inn☺️ Alle mine har flyttet på eget rom tidlig da de ikke har spist om natten og ikke har trengt smokken hele tiden.

La hun over på eget rom i romjula, rett før hun ble 5 mnd. Men hun sover hele natta, så jeg ammer ikke på natta. Hun sover som regel oppå meg eller pappaen og deretter legger vi henne i senga si.

Ligger i egen seng vedsiden av vår, sover stort sett gjennom natten.
Men vil ikke flytte han enda siden vi noen netter putter inn sutten 10ganger.

Sover på eget rom fra 3 mnd. Rommet er vegg i vegg med vårt. Får mat 2-3 ganger (mme) ila natten (12 timer). Sovner i forbindelse med mating ved leggetid, men finner roen selv etter mat og bleieskift på natten. Vi må jobbe litt mer med innsoving på egenhånd ja.. ☺️ Både vi og han sover bedre etter at han flyttet på eget rom ☺️ Må inn og gi tutten på morningen et par hundre ganger, ellers går det fint.

Lille her elsker sprinkelsengen sin og har ikke fått mat om natten siden fødsel nesten. Hun sover nå på eget rom-vegg i vegg med oss. Flyttet henne for ett par uker siden for at mor skulle få sove bedre. Lå og hørte på alle lyder hele tiden. Har babycall inne hos henne-selv om jeg hadde hørt henne før den hadde slått inn[emoji5]️ Alle mine har flyttet på eget rom tidlig da de ikke har spist om natten og ikke har trengt smokken hele tiden.

Helt likt her. Flyttet vegg i vegg for ca halvannen uke siden med babycall. Jeg nattammer fortsatt, men var vandt til å bære han ut i stuen for pupp. Deilig å få rommet, mannen og samlivet tilbake:) samt at lillegutt ser ut til å trives på rommet:)

Hihi, ja må innrømme at det vurderes om hun skal sove på eget rom eller våres ett års tid til. Nattammer fremdeles, var en periode hun sov i 6 timer men ikke skjedd siden før jul. Håper på å komme inn i sove rutinene igjen etter jul[emoji85] sovnet bare annenhver dag kl ni nå, vet ikke om det er en tann som irriterer eller hva, men plutselig har leggingen på kvelden tatt mye lenger tid :o Får hun til å sove ved ni-ti tiden men så våkner hun opp etter 40min ca og kan ligge å prate i to timer før hun sovner igjen [emoji85]

Back
Topp