Sove på eget rom

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Når bytter dere? (Evt byttet)

Vår jente sover på vårt rom enda, synes det er godt å ha henne i nærheten, samt kunne slenge ut puppen hvis hun blir sulten iløpet av natta... Tenker kanskje å prøve eget rom om 3-4 mnd...
 
Har sovet på eget rom i en mnd allerede. Livet ble sporenstreks bedre for alle. Han roet seg mye mer. Nå sovner han 19, og sover stort sett til 06.30. Alle i huset har endelig litt mer overskudd.
 
Hun skal inn på storebror sitt rom etterhvert, vil ha begge nær vårt rom når de enda er små, men vet ikke helt når det blir. Hun våkner 2-3 ganger om natta for å amme, så tror vi har henne på vårt rom til hun har sluttet å amme om natta.
Blir evt bytte før hvis hun blir veldig var på lyder når vi kommer og legger oss om kvelden.
 
Storesøster sov på eget rom fra ca ti måneder. Blir vel noe sånt denne gangen og. :)
 
Vi har kun ett soverom, så her blir det ikke eget soverom på vesla før vi kjøper noe nytt. Tipper det skjer iløpet av våren/sommeren. Vi sover godt på samme rom så langt, og jeg er langt fra klar til å ikke ha henne rett ved siden av senga mi om natta! :)
 
Hun har flyttet inn på eget rom for et par uker siden, men det er rett over gangen fra oss. Hadde nok hatt henne lenger inne hos oss om hun hadde passet moseskurven lenger- men den ble for liten og vi har ikke plass til sprinkelseng på rommet vårt. Er litt masete siden hun våkner mye på natten, og ofte blir sovende med meg i løpet av natten siden jeg er for trøtt til å fly frem og tilbake med henne. Hun deler også rom med storebror, så må passe på at hun ikke vekker ham. Gleder meg til hun sover bedre!
 
Begge de to eldste var seks måneder, da våknet de av oss og begynte å sove dårligere. Lillegutt sover best på rommet mitt enda, så han skal få ligge hvertfall til han er ett år om det fortsatt funker.
 
Han var vel rundt 3 mnd. Sover stort sett fra 19 til 04/05, da kommer han over i senga vår, får pupp og sover videre til 07/08 ca.

Rommet hans er rett ovenfor vårt og ser senga hans fra senga vår.
 
Vi byttet når han var 4 mnd. Da sov vi mye bedre alle tre. Det var selvfølgelig litt trist for meg i starten, men bedre for ham på alle måter! :) Er i samme etasje da :)
 
Back
Topp