Sove på eget rom?

Muffins81

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Har dere babyene på foreldrenes soverom, eller har de flyttet inn på eget rom?

Sover på sitt rom, så kommer han på vårt rom til første nattamming, som regel i den tiden vi legger oss :)

Sover på vårt rom, å det kommer hun til å gjøre enda en stund:)

Ho ska flytta øve på sitt soverom på tirsdag/onsdag!:o kjenne eg kvir meg..:o har da jo kjempekos, når eg kan høyra ho snorka og klynka i søvne.. Eller når eg tar ho oppi vår seng når ho ikkje vil sova i voggo si. :) No har ho blitt for stor,so ny seng ska handlast, og pappen treng litt oppmerksomhet igjen..:p

Sover på vårt rom enda. Ikke helt klar for å legge han på egent rom enda. I tillegg ammer jeg ennå på natt

Sovet på eget rom i 3 månder allerede

Sover fortsatt med oss. Rett og slett pga vi ikke har eget rom til han (da måtte det ha blitt stua, noe som ikke er aktuelt).

Sover i sin egen seng som står inntil vår seng :) ammer ennå flere ganger om natten , så er enklere for meg å snuppa at ho blir hos oss inntil videre :)

Ennå vår seng da vi ikke har ennå plass der vi bor nå, men er heldigviss i prosess for å finne noe større :)

Hun fikk sitt eget rom for noen uker siden. Det har gått kjempefint! Hun sover hele natten og våkner i 05-06 tiden, og da tar jeg henne med inn i sengen vår. Kjempefornøyd! Jeg og pappan får sovet og kost i fred, og samtidig gir vi ikke helt slipp på å sove sammen.

Back
Topp