sove på eget rom??

Er det noen av deres små som har blitt forflyttet til eget soverom?? [:)]

hvordan gjør dere det da såfall, har dere babycall på hele natta? eller venter dere til baby gråter så høyt at dere hører det?

vi har 3 soverom rett ved hverandre, i samme etg.... vurderer å flytte vesla over til sitt eget soverom, men litt usikker hvordan man går frem? skal jeg ha babycall på om natta, eller skal jeg bare sove til jeg blir vekket av gråting?

Siden hun er så liten så ville jeg kanskje hatt på babycall de første nettene og så ser du ann. Gjør det slik du føler det best og slik at du sover best mulig.

Nå er det jo en fordel at man ikke våkner opp av den minste lille knyst, for ofte så kan man ta de opp unødvendig når de egentlig kan sovne igjen. Men samtidig syns jeg det er en trygghet å høre alle lyder nå som de er så små.

Jeg har ikke erfaring med å legge på eget rom før 1 år og da hadde jeg ikke på babycall. Men da er de jo litt større så det blir noe annet.

Her la vi Victoria på eget rom i romjula..
Det har gått supert!
Har aldri brukt baby-call, men ho sover vegg i vegg å jeg hadde dørenen helt oppe..
Så har jeg lukket de mere å mer å nå e de neste lukket..Høre ho godt selvom..

Veldig glad vi flyttet ho over, vi sover bedre alle 3.

Vi flytta Kristian over på eget rom veldig tidlig, da far i huset dreiv med brøyting og hadde tlf samtaler midt på natta hver natt...
Da la vi han på rommet ved siden av oss, men hadde baby-call. (han var ca 8 uker eller noe, så synes det var litt tidlig å høre etter lyd)

Nå vurderer jeg sterkt og legge gutta på samme rom, så Ole og jeg *får tilbake* vårt rom. Men venter til jeg veit han er ferdig med nattmat. Og jeg som ikke klarer lyder når jeg sover (våkner veldig lett), sover med ørepropper. Da hører jeg Knut når han sutrer eller vil opp for mat eller bleieskift, men hører ikke nåe han sparker i dyna eller *skraper* med hendene i madrassen...

Så føl dere litt frem så finner du fort ut hva som passer dere best [:)]
Og det er ikke feigt å ha baby-call selv om det er naborommet [;)]

Her sover både jeg og sambo veldig godt og snuppa lager heller ikke noe særlig med lyder (tror hun har arvet sovegenet til mammaen sin [;)]), så det er ikke noe stort problem å ha henne på samme rom. Vi kommer i alle fall til å ha henne på samme rom til vi er ferdig med nattammingen. Vi har ikke soverom vegg-i-vegg, så jeg orker ikke å styre med eget rom så lenge jeg ammer om natten. Vi får se om vi må ha henne på eget rom for å venne henne av med nattmaten, men enn så lenge sover vi relativt godt alle tre [:)] Jeg tror uansett at jeg kommer til å ha på babycall den første tiden til jeg har blitt vant til å ha henne på eget rom...

Flyttet begge over på eget rom da de var 2 uker. Det gikk fint. Jeg hadde babycall på i begynnelsen med begge to -var jo litt engstelig første natta, men fant fort ut at jeg ofte hørte de før det slo inn på babycallen. Men hadde begynt med babycall siden det kan hende du sover tyngre enn meg.

vi venter noen mnd til.. storesøster flyttet på rommet sitt da hun var 7 mnd..
vi hadde babycall på,men hadde sikkert ikke trengt det[8D]

Back
Topp