Sove på dagtid

BIBBI3

Forumet er livet
Jeg får ikke til å sove på dagtid...
Flere som sliter med det eller har tips i hva man skal gjøre?

lese bok i senga syns jeg alltid hjelper..... trengte ikke det idag, sov 1 time sammen med prinsessa i senga jeg..deilig....[;)]

får heller ikke t å sov på dag tid, men ser ut t at æ ikke treng d heller, så flink om natta mariell.

Prøv en varm dusj, funker for meg.[:D]

Ja, en varm dusj høres godt ut.. [:)]

Er også elendig til å sove på dagtid, har aldri likt det eller fått det til med mindre jeg har vært på nattevakt.
Så det blir veldig lite søvn for tiden med all denne ammingen på natten. Det er bare så fristende å gjøre andre ting på dagtid når han sover, har ikke roen til å legge meg ned sammen med han selv om det sikkert hadde vært det lureste...

Er det samme her...
Når han sover så må jeg få i meg selv mat evt dusje, vaske klær og vaske hus. Sistnevnte har jeg ikke fått tid til på evigheter.
Å sitte på BV gjør jeg når jeg ammer eller han sover i fanget mitt. Kan ikke røre meg så mye da...
Nei jeg må bli flinkere til  spise og sove !

SÅ godt å høre at det ikke er bare oss som ikke har tid til å rydde/vaske hus....prøver og smårydde hele tiden,men det er ikke lett når man er tosmåbarns mor.....[&:]
men tilbake til sovinga: har du prøvd å ha det helt mørkt i rommet + kjølig?? kansje det hjelper.... nå ligger lars og thea emilie og sover søtt i senga,,,,[;)]

Er endelig mulig å ha det kjølig nå som været ikke er så bra, men så snardet gradstokken nærmer seg 20 varme, da blir det hett her inne..
Skal henge opp et forheng foran vinduet og forsøke... døgnvill er jeg jo alt.[;)]

Back
Topp