Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha .. Da er du heldig! Går jo greit p sove på sofaen enda.. Den er litt skrå, då han detter ikke ut. Men når han begynner å rulle må jeg nok finne på noe annet . Kan jo bruke lekegrinder når jeg får kjøpt detMin sover i vogna i stua. Det skal heldigvis mye til for å vekke ham - han sover til og med gjennom at jeg støvsuger ved siden av ham.
* æpp'n *
Samme her. Hun sto ute i vogna mens jeg klippet gress. Våknet ikke da jeg klippet rett ved der hun sto engang;-)Min sover i vogna i stua. Det skal heldigvis mye til for å vekke ham - han sover til og med gjennom at jeg støvsuger ved siden av ham.
* æpp'n *
Akkurat det samme her!Sover somregel i vogna på dagtid så samt vi ikke samsovner i senga midt på dagenhun sover 3-4 ganger... Kl 8/9 ca 12, (15) og 17. Droppen småduppen 19.00 og kan legge henne 20.00 istedet
på formiddagen sover hun 30-60 min, midt i dagen 1-2timer og så en 30-60 min klokken 17.00 igjen
Veldig likt sovemønster herSover somregel i vogna på dagtid så samt vi ikke samsovner i senga midt på dagenhun sover 3-4 ganger... Kl 8/9 ca 12, (15) og 17. Droppen småduppen 19.00 og kan legge henne 20.00 istedet
på formiddagen sover hun 30-60 min, midt i dagen 1-2timer og så en 30-60 min klokken 17.00 igjen