Sove på dagtid

Mamma13

Glad i forumet
Hvor sover barna deres på dagtid? Her sovet W på sofaen, men våkner jo lett av lyder! Har prøvd senga oppe, men det liker han ikke. Han vil heller ikke sove i vogna hvis den ikke går.

Min sover i vogna i stua. Det skal heldigvis mye til for å vekke ham - han sover til og med gjennom at jeg støvsuger ved siden av ham.

* æpp'n *

Min sover i vogna i stua. Det skal heldigvis mye til for å vekke ham - han sover til og med gjennom at jeg støvsuger ved siden av ham.

* æpp'n *
Haha .. Da er du heldig! Går jo greit p sove på sofaen enda.. Den er litt skrå, då han detter ikke ut. Men når han begynner å rulle må jeg nok finne på noe annet . Kan jo bruke lekegrinder når jeg får kjøpt det:-)

* æpp'n *
Samme her. Hun sto ute i vogna mens jeg klippet gress. Våknet ikke da jeg klippet rett ved der hun sto engang;-)

På langsøvnen sover hun som regel ute i vogn eller inne i vogga. De to småduppene om morgenen og ettermiddagen kan være overalt, men som oftes på babygymmen...

Sover somregel i vogna på dagtid så samt vi ikke samsovner i senga midt på dagen :) hun sover 3-4 ganger... Kl 8/9 ca 12, (15) og 17. Droppen småduppen 19.00 og kan legge henne 20.00 istedet :) på formiddagen sover hun 30-60 min, midt i dagen 1-2timer og så en 30-60 min klokken 17.00 igjen

Sover somregel i vogna på dagtid så samt vi ikke samsovner i senga midt på dagen :) hun sover 3-4 ganger... Kl 8/9 ca 12, (15) og 17. Droppen småduppen 19.00 og kan legge henne 20.00 istedet :) på formiddagen sover hun 30-60 min, midt i dagen 1-2timer og så en 30-60 min klokken 17.00 igjen
Akkurat det samme her!

Veldig likt sovemønster her:-)

Hjemme soves det i vuggen, under babygymen eller på terrassen i vogn om hun sovner på tur. Ellers soves det over alt. På besøk hos oldeforeldrene igår sov hun under bordet. :p der var det ikke så mange forstyrrende elementer å se på.

Back
Topp