Sove på barnerommet?

Mirmamm

Glad i forumet
Junibarna 2015
Her sovner snuppa ca 19:30/20 og våkner igjen 22:30 og så 01:00 hvor jeg likegjerne løfter henne oppi senga for å få sovet litt før morgenen. Hun våkner nok hver time for å amme litt fra da av, og er våken og klar i 6/7-tiden.
Å legge henne ned igjen funket en stund, men siden nyåret har hun vært veldig urolig hele natta.
Spiser godt med mat på dagen i tillegg til amming.
Storebror(2,5år) har begynt å komme inn på rommet hver natt igjen også nå, søvnproblemer hos far fra før av, tror det går mot å flytte hun inn på rommet hans nå og så ta en felles tilvenning på å sove der inne.
Har noen andre erfaringer med søsken på samme rom? Tips til hvordan jeg kan få det til?
Kan nok telle på en hånd hvor mange netter jeg har sovet hele gjennom siden eldste kom, men skulle ønske jeg hvertfall kunne få 3-4 timer sammenhengende og hvor jeg kan strekke og rulle meg fritt :p
 
Her la vi nr 2 på rom med eldste når hun var 5 måneder og da begynte begge to å sove bedre om natta! Er 18 måneder mellom de og begge to våknet endel om natta. Ikke noe tilvenning eller noe. Sa til eldste at nå skal lillesøster sove her med deg og dere skal sove fint:p Og det gjorde de faktisk! Hehe. Flaks det da vel og merke.
 
Her la vi nr 2 på rom med eldste når hun var 5 måneder og da begynte begge to å sove bedre om natta! Er 18 måneder mellom de og begge to våknet endel om natta. Ikke noe tilvenning eller noe. Sa til eldste at nå skal lillesøster sove her med deg og dere skal sove fint:p Og det gjorde de faktisk! Hehe. Flaks det da vel og merke.
Hørtes deilig ut, heldige deg :p får vel bare prøve å se åssen det går...
 
Høres deilig ut heksa..

Her soves det og veldig dårlig og det merkes på det meste. Er stuptrøtt hele tiden..

Mine store har ikke sovet sammen annet enn på helg innfor kos.. Og da blir det alltid litt baluba ;) men det blir jo å en helt annen setting
 
Nå har jeg lagt snuppa på rommet med storebror siden mandag, våkner ca 23 for melk som før, men det går lenger tid før neste oppvåkning som krever melk nå :) hun ender opp i senga vår sånn i 3-tida nå mot 1 før, så hjelper tydeligvis :) og innsovning går nå med mindre og mindre stryking, saktere enn storebror, men der går hverfall fremover :)
 
Back
Topp