Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.. På do i ett kjør. Men ikke på dagtid.Sovner seint. Våkner hver andre time for å tisse eller vri meg i seng. Kan deretter ligge våken over en time før jeg sovner igjen
Søk på dreamgenii. Kjøpte på finn jeg. Det som er bra syns jeg er at jeg får støttet opp under armen og brystetJa, det er ikkeno gøy! Jeg har sovet så dårlg i senga den siste tida at jeg sover bedre om jeg legger meg på sofaen, rett og slett.. Med mye puter under overkroppen, noe som ikke funker i senga. Visste ikke det var noe som het gravidpute engang jeg!
Høres ut som meg! Sovner gjerne ikkje før kl 04. Sover et par timer og då opp på do. Og da får eg ikkje sove igjen pga eg veit resten av huset snart vokner. Og eg da er kvalm og sulten.Sovner seint. Våkner hver andre time for å tisse eller vri meg i seng. Kan deretter ligge våken over en time før jeg sovner igjen
Dette høres ut som meg og..Høres ut som meg! Sovner gjerne ikkje før kl 04. Sover et par timer og då opp på do. Og da får eg ikkje dose igjen pga eg veit resten av huset snart vokner. Og eg da er kvalm og sulten.