Sove om natten!

Sovner seint. Våkner hver andre time for å tisse eller vri meg i seng. Kan deretter ligge våken over en time før jeg sovner igjen

Ja, det er ikkeno gøy! Jeg har sovet så dårlg i senga den siste tida at jeg sover bedre om jeg legger meg på sofaen, rett og slett.. Med mye puter under overkroppen, noe som ikke funker i senga. Visste ikke det var noe som het gravidpute engang jeg!
Søk på dreamgenii. Kjøpte på finn jeg. Det som er bra syns jeg er at jeg får støttet opp under armen og brystet
Har hatt litt plager med vondt i ribbebeina når jeg ligger på siden hvis ikke jeg har pute her..
På ryggen går jo ikke an å ligge :-/

Sovner seint. Våkner hver andre time for å tisse eller vri meg i seng. Kan deretter ligge våken over en time før jeg sovner igjen
Høres ut som meg! Sovner gjerne ikkje før kl 04. Sover et par timer og då opp på do. Og da får eg ikkje sove igjen pga eg veit resten av huset snart vokner. Og eg da er kvalm og sulten.

Last edited:
Høres ut som meg! Sovner gjerne ikkje før kl 04. Sover et par timer og då opp på do. Og da får eg ikkje dose igjen pga eg veit resten av huset snart vokner. Og eg da er kvalm og sulten.
Dette høres ut som meg og..
Husker nesten ikke hva en hel natt med søvn er for noe. Et ungdomsminne :-P

Jeg er trøtt som en potetsekk når jeg legger meg, å så sant jeg ikke våkner for et dobesøk eller vondt i ryggen så sover jeg som en stein til jeg våkner av at mini kommer inn å våkner meg :p

Vet nesten ikke hva søvn er lenger :( det værste er at jeg bare er 34 + 0. Hvordan skal jeg overleve de neste ukene frem til termin ...? :(

Får sove når jeg legger meg, men er opp 3-4 x på natta for å tisse. Våkner ofte når jeg snur meg, må spise en banan og drikke vann... fra 6 og utover våkner jeg hele tiden og noen ganger må jeg bare stå opp. Sover på dagen når jeg føler behov og har muligheten. Tror det er ganske vanlig nå som det nærmer seg slutten... så får vel bare være tålmodig! :)

Back
Topp