Sove om natten!

LSførstegangs

Glad i forumet
Hva er greia med at vi gravide ikke får sove om natten? :-o
Er jo såå trøtt på kvelden og når jeg kommer i sengen så vil ikke kroppen sove likevel..wrææh. *trøtt* :-P

Vi er nok mange som kjenner oss igjen, meg selv ihvertfall :P

Kroppen forbereder oss nok på at vi ikke kommer til å sove på natten på laaaaaang tid framover når babyen kommer ;)

Hadde to(!!)uker jeg sovnet med en gang, var fantastisk. Var etter kvalmen, og før jeg fikk bekkensmerter. Nå sover jeg 4-5timer om natta før jeg må opp, slitsomt :( er jo så sinnsykt trøtt, å jeg hater å vær våken når alle sover :P ikke har jeg rygg til å drive med rydding å vasking hele natten, det gjor jeg før gradviteten.. Haha :)

Kroppen forbereder oss nok på at vi ikke kommer til å sove på natten på laaaaaang tid framover når babyen kommer ;)
Du har nok dessverre rett Wenche, kroppen forbereda seg ;-p

Jeg drømte at jeg skulle føde :p tror jeg hadde vondt i magen i natt, men sov meg gjennom det. Ellers har jeg en toåring som lager bråk. :( skakke tro at baby tida er den eneste tida uten søvn hehe :p

Det er helt unødvendig for min del, fra 2010 til november 2014 sov jeg ca 4 timer hver natt! :(
Så kroppen min trenger ikke å tilvennes alt nå, hehe :p

Det er litt slitsomt samtidig som det er litt koslig å være våken på natta. Jeg sliter med å sove om natta, får heldigvis sovna litt på dagen enkelte dager, eller når mannen har dratt på jobb.

Syntes det var kjempeslitsomt i begynnelsen at jeg ikke fikk sove, men så kom jeg på at jeg brukte mye energi på å irritere meg over søvn som aldri kom, så da fant jeg ut at å heller finne på noe kos er bedre, så støtt og stadig sitter jeg i mørket med en kopp te eller kakao og strikker og tenner et lite lys og prøver å gjøre tiden jeg er våken verdt å være våken istede for å rulle fra side til side i senga og holde mannen våken og irritere meg selv :p

Men, søvn hadde jo vært bedre enn våkentid, men kroppen vil ikke sove :)

Det er helt unødvendig for min del, fra 2010 til november 2014 sov jeg ca 4 timer hver natt! :(
Så kroppen min trenger ikke å tilvennes alt nå, hehe :p

Haha, ser den! Det burde jo kroppen din tatt hensyn til ;D Blir selv vekket av og til enda av enten 6- eller 7- åringen som lurer på om det ikke er på tide å stå opp... Klokka 3.... ;)

Jeg drømte at jeg skulle føde :p tror jeg hadde vondt i magen i natt, men sov meg gjennom det. Ellers har jeg en toåring som lager bråk. :( skakke tro at baby tida er den eneste tida uten søvn hehe :p

Nei, det er sant! Mi sov ikke rundt fra kveld til morgen før hun var 3 år :P Ikke jeg heller, i følge mamma.. Så nå lurer vi av og til på hvorfor i alle dager vi satte igang på nytt?! Haha :)

Haha, ser den! Det burde jo kroppen din tatt hensyn til ;D Blir selv vekket av og til enda av enten 6- eller 7- åringen som lurer på om det ikke er på tide å stå opp... Klokka 3.... ;)
Klokka 3 ja, uff altfor tidlig!
Jenta vår som blir 3 i november kan finne på å stå opp kl 4 for å spørre om ho kan få en is! Ho huska nemlig at det kun var 1 igjen!! :p

Både jeg og mannen var sove babyer, så denne gangen håper vi at vi fikk til den biten i produksjonen ;)
Det har jo gått "feil" 2 ganger før liksom. Haha.
Ellers så tenker jeg flere ganger når vesla skal opp 5.30 på hvorfor vi skulle ha en til liksom :p haha

Her sliter toåringen meg såpass ut på dagtid at nattesøvnen ikke er et problem i det hele tatt :P

Sover fra 00.00-08.00 glatt! Uten å tisse tilogmed :D

Sover kjempegodt jeg :) 35+1 i dag:) oppe 1 gang pr natt for å tisse. Gla for det så jeg er opplagt når 3 åringen våkner :)

Jeg sover som en liten baby. Har en veldig aktiv 15 mnd som skal opp og leke om morgenen men hu våkner ikke alt for tidlig. Hu er våkner mellom 0830-10.00... Men når jeg var gravid med hu, så var natt søvn noe jeg ikke kjente til..

Jeg syns det verste er at jeg ikke får til å slappe av på dagen heller og at det gjør vondt å ligge. Kan være så trøtt og sliten at jeg bare har lyst å legge meg, men greier rett og slett ikke slappe av! DET er ikke meg i et nøtteskall, for å si det sånn

Jeg syns det verste er at jeg ikke får til å slappe av på dagen heller og at det gjør vondt å ligge. Kan være så trøtt og sliten at jeg bare har lyst å legge meg, men greier rett og slett ikke slappe av! DET er ikke meg i et nøtteskall, for å si det sånn
Så grusomt. Jeg syns det er vondt å ligge på sofaen. I senga er madrassen myk og rett. Mye bedre å ligge der. Og jeg har dreamgenii puten, det hjelper veldig.. Har du gravidpute?

Så grusomt. Jeg syns det er vondt å ligge på sofaen. I senga er madrassen myk og rett. Mye bedre å ligge der. Og jeg har dreamgenii puten, det hjelper veldig.. Har du gravidpute?
Ja, det er ikkeno gøy! Jeg har sovet så dårlg i senga den siste tida at jeg sover bedre om jeg legger meg på sofaen, rett og slett.. Med mye puter under overkroppen, noe som ikke funker i senga. Visste ikke det var noe som het gravidpute engang jeg!

Back
Topp