Sove natta igjennom

Hun var litt over to år. Hun hadde enorme polypper som ble operert bort, da ble det endelig god og dyp søvn for henne [emoji4] Nå er hun tre og et halvt, og har begynt å våkne hver natt. Men kommer bare inn til oss og legger seg sammen med oss, og så sover hun videre, ofte uten at vi våkner av det.

Oy, godt ho ble bedre av å få de operert bort. Hvordan viste dere at ho hadde store polypper?.

14 mnd og har aldri sovet natten gjennom. Vil ha pupp 2-3 ganger hver natt. Hun har i det siste gjerne hatt en time på natten hvor hun våkner og skravler i vei. Hun gråter i det minste ikke, men jeg er ikke veldig interessert når ungen rister i meg og sier «danse?» klokke 3 på natta :dead:

Hehe. Lillegutt vokner også av og til på natta. Da sitter han i mellom meg og Bf i sengs å synger for full hals. Vi prøver fortvilt å sove, men det ender bestandig med at vi blir liggende å flire

Nei, er det vi også tenker. Én nattevåk-unge av gangen får holde :p

Oy, godt ho ble bedre av å få de operert bort. Hvordan viste dere at ho hadde store polypper?.

Snorket som en full voksen mann [emoji85] Og hadde små pustestopp. I følge legen nådde hun aldri den dype søvnen pga dette, så hun var aldri uthvilt.

Min gutt er snart to. Han har nå de siste ukene begynt å sove hele natten uten amming. Han våkner 2-3 ganger likevel men da kan jeg bare holde rundt han eller si at det fortsatt er natta. Så sovner han igjen. Men vi har aldri slitt med natteskrekk slik du forklarer. Håper det gir seg snart [emoji1694][emoji1694]

Sov natta gjennom siden første natta på sykehuset etter fødsel. Vært noen få ganger hun har våkna på natt, og spesielt rundt utviklingstrinn. Men det er altså sjelden vi må opp på natt. Stort sett har det vært soving fra ca 19:30-06:45.
Er veldig spent på om hvordan det blir med neste baby, det er jo umulig å vinne i Lotto to uker på rad, så nå får vi vel stikk motsatt tenker jeg. [emoji85]

Sov natta gjennom siden første natta på sykehuset etter fødsel. Vært noen få ganger hun har våkna på natt, og spesielt rundt utviklingstrinn. Men det er altså sjelden vi må opp på natt. Stort sett har det vært soving fra ca 19:30-06:45.
Er veldig spent på om hvordan det blir med neste baby, det er jo umulig å vinne i Lotto to uker på rad, så nå får vi vel stikk motsatt tenker jeg. [emoji85]
Haha, slik hadde vi det med første, og vi fikk virkelig motsatt med nr 2:nailbiting: håper dere slipper det :p

Haha, slik hadde vi det med første, og vi fikk virkelig motsatt med nr 2:nailbiting: håper dere slipper det :p
Ja, men som sagt, Lotto er sjelden man vinner to helger på rad. Men vi får se da! Er litt over halvveis i graviditeten med nr 2 nå. Jeg er forberedt på alt.

Min gutt er snart to. Han har nå de siste ukene begynt å sove hele natten uten amming. Han våkner 2-3 ganger likevel men da kan jeg bare holde rundt han eller si at det fortsatt er natta. Så sovner han igjen. Men vi har aldri slitt med natteskrekk slik du forklarer. Håper det gir seg snart [emoji1694][emoji1694]

Godt gutten deres sovner så fort igjen. E så trasig å se ungen når han hylskriker å vrir seg. Det verste er at det hjelper ikke å trøste han. Så for hannes del så håper jeg det gir seg snart.

Kor bra at ungen sover.

Vi har vært ekstremt heldige. Sovet natten igjennom siden 6 mnd på eget rom. Kan ha en natt der hun våkner 1-3 ganger men det skjer ca vær 2-3 mnd.

Han nærmer seg 2 år, og vi venter fortsatt på at han skal sove natten rundt.. dere er ikke alene, selv om det ikke er rare trøsten...

Back
Topp