Sove natta igjennom

Lille meg 90

Glad i forumet
God dagen. Når begynte deres barn å sove hele natten uten å skrike, eller vokne?. Har en på snart 2 år som ennu skrik utrøstelig på natta. Enkelte ganger er han lys voken å nekte å sove videre (vi står ikke opp). Håper han gir seg snart, så jeg og min samboer får sove ut litt

Litt før 2 år begynte han å sove stabilt hele natta (men det skjedde i perioder fra han var ca 13 mnd) - men, det er kun om vi samsover. Ligger han på eget rom våkner han et par ganger. Så det gidder vi ikke.

Ja det tar på han. Så han får sove litt ekstra på dagtid, så han får den søvnen som han må ha. Å håpe han sover stabilt over natta snart. Han e nesten 2 år så.

Frøkna her på snart 22 mnd sover fortsatt ikke natten igjennom... Kan ikke uttrykke med ord hvor mye jeg gleder meg til å kunne sove uforstyrret en hel natt!!

Han går i bhg ja. Vi trur han slit med nattskrekk. Ellers vet vi ikke hva det er.
Samme gjorde storesøster. Vi er ihvertfall ganske sikker på at det var natteskrekk. Hun gråt utrøstelig på natten og det var umulig å få kontakt med henne selv om hun virket våken. Ganske ekkelt til tider. Hun har heldigvis vokst det av seg nå. Var værst rundt toårsalderen. Har sovet natten igjennom siden hun var tre. Lillebror på ett våkner fremdeles mange ganger om natten, så håper han etterhvert begynner å sove igjennom natten han også :)

Min på 1 år og 10 mnd sover enda ikke natta gjennom. Våkner flere ganger på natt. Føler vi har prøvd alt. Så føler med deg[emoji173]️

Han på snart 2 år var vel 5-6 mnd.
Minstemann var 4 uler da han sov første natta igjennom.

Vår på 1.5 år sover fortsatt ikke gjennom uten å våkne. Håper det går seg til før lillebror kommer om ca 3 mnd :nailbiting:

Hun var litt over to år. Hun hadde enorme polypper som ble operert bort, da ble det endelig god og dyp søvn for henne [emoji4] Nå er hun tre og et halvt, og har begynt å våkne hver natt. Men kommer bare inn til oss og legger seg sammen med oss, og så sover hun videre, ofte uten at vi våkner av det.

14 mnd og har aldri sovet natten gjennom. Vil ha pupp 2-3 ganger hver natt. Hun har i det siste gjerne hatt en time på natten hvor hun våkner og skravler i vei. Hun gråter i det minste ikke, men jeg er ikke veldig interessert når ungen rister i meg og sier «danse?» klokke 3 på natta :dead:

Back
Topp