sove naken

• Trådstarter Trådstarter God
  • Opprettet Opprettet
Har lest at det er best for søvnen også eller noe, men jeg syns faktisk at det ikke er behagelig uten truse. ;)
Ja er visst det pga temperatur. Hvis man har på seg klær under dyna så blir temperaturen feil eller noe. Kroppen drives visst best uten klær om natta og har man søvnproblemer så burde man prøve å ligge naken før man prøver noe annet.

Ja er visst det pga temperatur. Hvis man har på seg klær under dyna så blir temperaturen feil eller noe. Kroppen drives visst best uten klær om natta og har man søvnproblemer så burde man prøve å ligge naken før man prøver noe annet.
Jøss. Artig teori. Kanskje jeg skal prøve :)

Må ha truse på, men ellers ingenting. Får ikke sove uten truse. :P

Jeg sover med truse(men nå må jeg ha litt mer på meg.. stoff bh eller noe for å holde ammeinnleggende på plass. Lekasje fra brystene hele døgnet her..), samboeren enten med boxser eller ingenting..

Er jeg på besøk sover jeg med nattshorts, men ellers helt naken :p BH unngår jeg så ofte som mulig fordi å sove med den på kan gi ryggplager...

Jeg pleide å sove naken, før jeg møtte sambo. Han blir vellldig distrahert om jeg sover naken og tror jeg fryser så han prøver å pakke meg inn hele tida. Han er generelt ganske sjenert av seg og absolutt ikke vant med å sove naken. :p er gøy å overraske ham da haha. Er jo ikke som at han har noe sterkt imot det, akkurat!

Alltid naken, bortsett fra på jobb så klart.. Da er det truse og nattkjole/pysj, men da sover jeg minimalt!

Back
Topp