sove naken

• Trådstarter Trådstarter God
  • Opprettet Opprettet
Sover i truse ;)

Ja, vi sover alltid nakne begge to, så lenge jeg ikke har mensen da. Blir mer sengekos av å sove nakne, syns vi;)

He he, joda. Men det har bare aldri falt meg inn å sove UTEN TRUSE? he hexsmile9Men jo for all del, kjør på:)

He he, joda. Men det har bare aldri falt meg inn å sove UTEN TRUSE? he hexsmile9Men jo for all del, kjør på:)
Blir vertfall mer sengekos her i huset av det, blir mer nærhet og intimitet enn viss vi har litt klær på;)

Ja ja enig i det, jeg sover ikke i mer enn truse liksom, er ikke glad i å sove med klær(: Men akkurat truse(g-streng) syns jeg er greit å ha på:-p føler det er bedre når jeg ligger å snur på meg eller vrir meg i senga osv;)

Ja ja enig i det, jeg sover ikke i mer enn truse liksom, er ikke glad i å sove med klær(: Men akkurat truse(g-streng) syns jeg er greit å ha på:-p føler det er bedre når jeg ligger å snur på meg eller vrir meg i senga osv;)
Hehe.. Bra folk er ulike, så kan vi gjøre det som passer oss alle best:)
Vi liker vertfall fri tilgang;)

Alltid. Er den tiden av døgnet jeg føler kroppen får slapp av fra plagsomme klær;) Selv da jeg ammet så sov jeg med et par handduker under meg, i stedenfor fangende bher.. :p

Sover naken og stresser ikke med å kle på meg. Våre barn blir vant til at å være naken er helt naturlig. Pappaen sov bestandig med klær før, men jeg har fått av ham (nesten) alt så han sover med boxer på seg

Back
Topp