Sove med/uten bh

Mamma842

Forelsket i forumet
Nå har jeg sovet (les:vært våken) i amme-bh eller ammesinglet i 4 uker, og kjenner at overkroppen trenger litt luft utover når jeg dusjer... Men jeg kan jo ikke ligge uten ammeinnlegg, for det lekker jo bare jeg ser/hører/tenker på gutten min..

Flere med samme problem?

Ja, savner å sove uten bh.. Blir ikke mange minuttene jeg kan gå uten bh i løpet av en dag, renner etter jeg har dusja og som du sier så snart mini lager lyd eller bare jeg ser på han så renner det :p er vel ikke stort å gjøre ved det.

Oh yes, savner å sove uten bh!!! :-)

Til meg holder det heldigvis med en klut akkurat når jeg ammer fra det andre brystet :) jr blir åtte uker på fredag.

Jente født juni 08
Gutt født mai 13

Jeg må ha på meg, klarer ikke uten. Men savner veeeeldig å slippe !! :)

Jeg har kjøpt engangstisselaken på apoteket som jeg har under lakenet og bretter et håndkle å har liggende under overkroppen :) sov bare med bh første uka, såå deilig å sove uten!:D

Jeg sover av og til uten. Jeg lekker egentlig aldri. Bruker aldri ammeinnlegg, men jeg har nok melk. Lillegutt har hvertfall lagt på seg 1,5 kg på fem uker...:)

Jeg sover uten, men fra første amming har jeg den på. Har tisselaken under meg og med en gang jeg våkner av Tiril så tar jeg på bh :)

Sover i ammetopp som jeg kjøpte på sykehuset. Den er veldig behagelig så har ikke kommet på å savne å sove uten. Jeg lekker heldigvis ikke heller :)

Sover med ammesinglet fra h&m. Funker bra,men skal bli deilig å sove uten igjen.. om et års tid :p

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

• Liker
Reactions: S.
Har en amme-BH fra Lindex som er veldig behagelig, men ja, det skal bli deilig å ikke måtte sove med noe på brystene. Har gjort det siden november i fjor pga ubehagelige bryster i graviditeten. :/

Back
Topp