Sove med smykke og armbånd?

*Mama*

Gift med forumet
Lar dere barna sove med smykke/armbånd?

Min har ikke på seg noe sånt..

ORIGINAL: *~Kine~*

Siden de er i bhg får de ikke ha på sånn, blir borte med en gang[:'(] Men armebånd er vel ok, men smykke er litt skummelt syns jeg om de ikke ryker lett...

Christell har siden igår hatt på seg et tynt tynt lite gullsmykke som hun har fått av oldemoren. Men er usikker på om jeg skal la henne sove med det. Hun har ikke giddet å plukke på det selv men tenker jo masse tanker rundt det. Hva om hun river det av og putter i munnen? hva om hun henger fast osv. Men redd oldemor og sambo skal bli fornærmet vis jeg tar det av..[8|]

fornærmet ???
altså,man vet jo at babyer/unger ikke kan gå med smykker,med mindre man vil det skal bli ødelagt..så om de blir fornærmet av den grunn så får du heller si,javel,men da får dere kjøpe nytt når det blir ødelagt da..

ORIGINAL: Circe

ORIGINAL: *Mama*

Christell har siden igår hatt på seg et tynt tynt lite gullsmykke som hun har fått av oldemoren. Men er usikker på om jeg skal la henne sove med det. Hun har ikke giddet å plukke på det selv men tenker jo masse tanker rundt det. Hva om hun river det av og putter i munnen? hva om hun henger fast osv. Men redd oldemor og sambo skal bli fornærmet vis jeg tar det av..[8|]

Fornærmet?? For at du tar det av på natten??? De ser vel ikke det????

Tenker hele tiden jeg.. Hun kan jo henge fast, rive det av når som helst?[8|]

Jepp!!!! Armbånd!

Snupi har bare på smykker når ho har pyntet seg, og vi tar det alltid av om natten.[:)]
Jeg sover jo heller aldri med smykker ol, så hvorfor skal ho det?

ORIGINAL: Puffen

Jepp!!!! Armbånd!

ORIGINAL: Trine82

ja han bruker armbånd hele tiden, tar det aldri av. Smykke har han og sovet masse med

hun bruker armebånd,hatt det på siden dåpen..[:)]
smykker tar jeg av.

Nope det gjør hun absolutt ikke [:D]

Back
Topp