Sove med puppen i munnen?

https://ammehjelpen.no/artikkel/100/kveldsamming-og-urolige-barn-om-kvelden Finner selv mye trøst i dette :P ikveld lå han kontinuerlig på brystet fra 20:00-01:00. Sov frem til nå nesten.. På'n igjen :) Prøvde litt smokk for første gang i dag.. Men om et blikk kunne drepe, sååååe hadde jeg ligget tynt an :dead::p Det var en veldig lite smokkevennlig gutt for å si det sånn.. Men mamma'n skal ikke gi opp:D:cool:
Ha ha lillebror her også ble tydelig irritert over at smokken ikke var puppen. Tror ikke dette heller er en som vi ha smokk gitt...

Lillebror her er også urolig på kvelden, info på ammehjelpen er gull!
Masse fakta og råd.

Jeg har i tillegg funnet ut at mini foretrekker utpå kvelden at vi forlater stua og inntar mørkt, kaldt og stille soverom. Han roer seg bedre da. Han vil at vi skal legge oss før :-)

Ha ha lillebror her også ble tydelig irritert over at smokken ikke var puppen. Tror ikke dette heller er en som vi ha smokk gitt...

Lillebror her er også urolig på kvelden, info på ammehjelpen er gull!
Masse fakta og råd.

Jeg har i tillegg funnet ut at mini foretrekker utpå kvelden at vi forlater stua og inntar mørkt, kaldt og stille soverom. Han roer seg bedre da. Han vil at vi skal legge oss før :)

I dag har lillevenn og jeg øvd .. øvd og øvd. Blikket har gått fra drepende til "når er du ferdig med dette tullet" .. :bored: Men hey, han holdt ut med den i 3 min! Så det var 3 min mindre slitasje på mammas pupp :happy:

Vi går som regel på soverommet i 23tiden. men tar fort et par timer før han sovner uansett .. jaja, vi koser oss:angelic:

I dag har lillevenn og jeg øvd .. øvd og øvd. Blikket har gått fra drepende til "når er du ferdig med dette tullet" .. :bored: Men hey, han holdt ut med den i 3 min! Så det var 3 min mindre slitasje på mammas pupp :happy:

Vi går som regel på soverommet i 23tiden. men tar fort et par timer før han sovner uansett .. jaja, vi koser oss:angelic:
Ja nå koser vi oss ...

Opplevde det samme. Her viste det seg at han hadde gulsott. Hab liker fortsatt å sovbe ved puppen. Har merket at han er egentlig ikke alltid ferdig. Fikk et tips. Stryk litt hard inni neven på de. Ofte våkner de litt av det og drikker da seg mett.

Han får sove så mye han vil ved puppen, den lille røveren. Nå ligger han så godt, med en neve på hver side av brystet og tviholder seg fast. Så kikker han opp på meg, gliser stort og så siiiiiger øynene igjen på han. Noe så herlig! :rolleyes:

Han får sove så mye han vil ved puppen, den lille røveren. Nå ligger han så godt, med en neve på hver side av brystet og tviholder seg fast. Så kikker han opp på meg, gliser stort og så siiiiiger øynene igjen på han. Noe så herlig! :rolleyes:

Sikkert ingen andre steder han heller vil være. Tenk så trygt og godt han har det :)

Antar det er flere små enn min som helst vil ha puppen til smokk og sovne/sove med den i munnen?

Lar dere de sove ved puppen eller kobles de av?

Han her kan bare sutte om han ikke vil ha mer melk, men leiter febrilsk og gaper dersom jeg kobler han av eller han mister taket. Er så usikker på om han skal få sove der eller ikke. Er jo ganske slitsomt, spesielt på natta, at han helst vil sove med puppen i munnen. Men samtidig helt naturlig kanskje?
Det er veldig normalt. Det er ved puppen dem er tryggest. Å det utløser et søvn hormon hos baby når dem sutter ❤ kos deg med babyen din når du ammer ❤ skulle ønske jeg også ammet enda! (Lille er 11 uker). Måtte gi meg pga kraftige betennelser.

Sniker fra februar

Hvordan i all verden klarer dere å strikke mens dere ammer??? Jeg har den ene hånda full av babyhode for å støtte og den andre holder puppen, slik at den blir smalere så vesla får tak. Jeg antar jeg også har litt dårlig ammepute slik at jeg må støtte selv.

Hvordan i all verden klarer dere å strikke mens dere ammer??? Jeg har den ene hånda full av babyhode for å støtte og den andre holder puppen, slik at den blir smalere så vesla får tak. Jeg antar jeg også har litt dårlig ammepute slik at jeg må støtte selv.
Ei god ammepute må til så har man hendene fri. ;) men jeg strikker ikke da. :P
Holde puppen gjør jeg bare idet han skal ta tak, når han først henger fast kan jeg slippe. ;)

Hun får bruke meg som smokk på dagen fordi det er en av de få gangene hun sover på dagtid :/ våkner med en gang jeg tar henne bort og legger henne fra meg!
På natta kobler jeg henne av så snart hun er ferdig spist og det går helt fint ...

Back
Topp