sove med bh?

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
lurer på en ting. Tiden etter ungen har kommet.. Sover man med amme-bh da? når man har melk i puppene liksom.. :P 

interessant spørsmål., det lurer jeg også på...hehe;)

Om man lekker mye, så er det kanskje en fordel. Selv gjorde jeg aldri det og foretrakk å sove med nattkjole eller stor tskjorte, som bare kunne løftes / trekkes ned ved amming, grådig enkelt og greit.

det er å anbefale...
jeg er vant til å sove uten og fortsatte med det noen dager etterpå og hver morgen våkna jeg av at senga var klissbløtt[:'(]
tilogmed når jeg sov med bh og innlegg gikk det gjennom hvis jeg glemte å skifte om natta[:)]

Ammesinglet er også ganske behagelig å sove i [:D] Og hvis det lekker så er det bare å legge inn et par innlegg[8D]

Du får prøve deg frem litt, og finne ut hva som er mest behagelig for deg[:D]

Ja, med mindre du vil ha en dam av melk i sengen [8D] Ammebh og ammeinnlegg.

Sov med ammeBH forrige gang, måtte nesten, om ikke måtte jeg skifte på senga hver dag jo. Lakk som bare pokker. [&:]

har alltid sovet med bh jeg[:-]
men etter fødsel er det mye melk som lekker, så hadde ikke kalrt meeg uten bh da hvertfall.

Ammesinglene fra hm er veldig gode å sove i. God støtte på puppene og ammeinnlegget holder seg godt der. Jeg lakk veeeldig masse sist, men gikk fint å sove i dem.

ORIGINAL: Hel1

lurer på en ting. Tiden etter ungen har kommet.. Sover man med amme-bh da? når man har melk i puppene liksom.. :P 

Jeg måtte sove med BH og ammeinnlegg.. De gangene jeg ikke gjorde det, våknet jeg opp i en liten sølepytt av morsmelk.. [:o]

ORIGINAL: malone

Ammesinglene fra hm er veldig gode å sove i. God støtte på puppene og ammeinnlegget holder seg godt der. Jeg lakk veeeldig masse sist, men gikk fint å sove i dem.

Takk for tipset! Da skal jeg se om jeg får hamstret inn et par stykker. Må da være mer behagelig å sove med enn BH. [:)]

ORIGINAL: Sanka

Sov med ammeBH forrige gang, måtte nesten, om ikke måtte jeg skifte på senga hver dag jo. Lakk som bare pokker. [&:]
Samme her,hehe

jeg gjore det i starten til det fikk stabilisere seg [:)]

jeg klarer ikke sove med klær jeg[8D]
så sist gang var senga klissvåt hver eneste morgen.
stoooooore flekker.

Back
Topp