Sove med babynest??

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Noen som har babyen i babynest om natten? Her sover han i bedside crib med kun to tepper, og han finner ikke helt roen.
 
Hadde storebror i babynest om natten. Hun her sover godt i sengen eller oppå meg.
 
Vi hadde vår sønn i bedside crib først, men som din baby så har han ikke funnet helt roen. Så vi har han i babynest med egen dyne mellom oss i sengen :) Går fint det og er enda enklere med nattamming.
 
Vi har prøvd å ha henne i Babynest i bedsidecriben, men hun våkner etter bare noen minutter oppi der. Hun sover enten oppå meg, men de siste nettene har jeg vært litt slapp og hun og jeg har sovnet i senga under amming. Da har hun sovet lenge (liggende på siden), og jeg har endelig følt meg litt uthvilt. Men ikke helt etter anbefalingene akkurat.. Storebror fant roen i bedsidecriben da han var rundt seks uker. Håper hun her gjør det samme
 
Jeg har ikke turt å bruke det om natten pga faren for krybbedød. Så her ligger han «løs» i sengen med meg.
 
Her ligger han opp i babynestet i sin seng. Der roer han seg greit og sover godt mellom hver amming [emoji4]
 
Sov i babynest i sprinkelseng den første uka, mens vi venta på at vugga hans skulle komme. Fant ikke roen uten, men sov veldig godt med [emoji4]
 
Her sover hun godt oppi bedsidecriben de første 4 timene før første amming, men mer urolig etterpå... har ikke turt å ha babynestet på natt pga anbefalingene, men ender ofte opp med at hun sover inntil meg isteden så er vel ikke helt bra det heller men da sover hun godt...
 
Her sover han i babynestet i bedsidecrib fra han tar kveld i 19-20 tia til første amming i 1-2 tia. Etter det samsover vi til vi står opp :) På denne måten føler jeg meg mest uthvilt til å håndtere hverdagen med 3 barn og en mann på jakt :p
 
Bruker ammemadrass i bedside crib og svøper babyen om jeg ikke bruker koseposen.
 
Back
Topp