sove kun en dubb???

miella

Andre møte med forumet
Når er det vanlig å starte med at de små sover kun en gang om dagen?? [:D]

Det er nok forskjellig fra barn til barn. Men her begynte minstemann å sove en dupp på ca 2 timer da han ble 2 år. Eldstegutten sov to ganger om dagen til han var nermere 3 år, tror jeg[:D]

For oss(sønnen) ble det naturlig sånn da han var 10-11 mnd og begynte i barnehagen..

han slutta når han ble ca 6 md her..[:-] da var det kun 1 gang på dagen i alt fra 30 min - 2 t

Det er nok veldig forskjellig fra unge til unge, men mini her begynte med det når han var rundt 16mnd. Nå er han 21 mnd og sover ca to timer midt på dagen og 11-12timer om natta.

Tja... var vel rundt 10 mnd minnes jeg... Ganske naturlig i forkant av barnehagen kanskje?

Er litt forskjellig fra barn til barn.

Her begynte han når han var rundt 15-16mnd, da begynte han endelig å sove lengre om morran. Sover nå til 7.30-8 (i dag til 8.30), og får duppen sin rundt kl.12.

Har en gutt på snart 17 mnd og han sover 1-2 ganger. (gjerne 2 i bhg, men i helgene blir det ofte bare 1 lur) Jenta mi på 3,5 år har hatt behov for å sove en liten lur i bhg, men begrenset til 30 min. Men nå får hun bestemme litt selv. Hvis hun heller vil leke i bhg så får hun lov til det. Men ser at enkelte dager sovner ho når vi kjører hjem. Men håper på at sovingen blir helt over når vinteren er på hell

mellom 10 - 12 mnd var ho...

Back
Topp