Sove i vogn

Gravid-18

Augustmamma
Septemberhjertene 2018
Noen som har tips til hvordan jeg kan få min lille snuppe på 4 uker til å sove i vogn?
De siste gangene vi har vært ute og trillet har det endt opp med at jeg må ta ho opp for og amme (tar ikke smokk så bruker meg som kos), eller at ho sovner på armen min mens vi går. Heldigvis så har samboer eller ei venninne vært med når det har skjedd. Er ikke så lett og gå med snuppa på armen, trille vogna og holde hunden i bånd helt alene :p
Men nå er jeg så drittlei av å sitte inne og se sola skinner fra skyfri himmel at jeg må finne en løsning på det.

Kan dessverre ikke hjelpe deg. Her sover lille KUN i vogn. Like frustreredende det, for da kan aldri jeg sove når hun sover:/ Hehe. Men det kan hjelpe hvis du feks legger et babynest oppi vogna. Eller tepper rundt kantene for å gjøre det trangere. Babyer liker det lunt og trangt:)

Jeg ser mange her som går tur med både bæresele og vogn. Det kan jo være redninga for å få med vogn, barn og hund med hjem iallefall. Gitt at du får bindi fast hunden et sted mens du styrer med selen.

Jeg ser mange her som går tur med både bæresele og vogn. Det kan jo være redninga for å få med vogn, barn og hund med hjem iallefall. Gitt at du får bindi fast hunden et sted mens du styrer med selen.
Har ergobaby bæresele, men ho liker ikke spedbarnsinnlegget...så jeg er like langt. Huff!! Ei vanskelig lita tulle jeg har :p

Har ergobaby bæresele, men ho liker ikke spedbarnsinnlegget...så jeg er like langt. Huff!! Ei vanskelig lita tulle jeg har :p

Jeg bruker ikke det inni min og det er den 360.. fikk beskjed om at jeg ikke trengte og han sitter med beina inni slik de skal :)

Så er det jo bare å stå på båndet til hunden om du må ha på selen når dere er kommet dere på tur :) når jeg har vært på fjellet har jeg hatt båndet til hunden fast i bæreselen :) så er armene fri ! :) siden jeg ikke har plass til både magebelte til hunden og selen ! :p

Så liker ikke minin her så godt vogn heller, vertfall ikke om det er snakk om asfalt.. men det tror jeg går seg til etter hvert :) så bruker mye sele om vi bare går tur også :) vogn blir brukt om det regner :)

Jeg bruker ikke det inni min og det er den 360.. fikk beskjed om at jeg ikke trengte og han sitter med beina inni slik de skal :)

Så er det jo bare å stå på båndet til hunden om du må ha på selen når dere er kommet dere på tur :) når jeg har vært på fjellet har jeg hatt båndet til hunden fast i bæreselen :) så er armene fri ! :) siden jeg ikke har plass til både magebelte til hunden og selen ! :p
Ååå...er 360 jeg har og! Er så redd for å gjøre feil, så har ikke turt å prøve uten jeg. Hehe! Ble jo så veldig klumpete og varmt med innlegget og synes jeg. Men det viktigste er kanskje at de sitter riktig og har støtte til hodet.
Hvor gammel er din baby? :)

Han er ikke glad i vogn her heller.. Hvis jeg får ham til å sovne før jeg legger han i vogna klarer han som regel å ligge litt hvis vi beveger oss.. Har alltid med sjal i tilfelle han slår seg vrang.. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Han er ikke glad i vogn her heller.. Hvis jeg får ham til å sovne før jeg legger han i vogna klarer han som regel å ligge litt hvis vi beveger oss.. Har alltid med sjal i tilfelle han slår seg vrang.. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sånn jeg gjorde det og, men nå våkner ho så fort jeg legger ho fra meg...

Bæresjal! Du må jo ikke ha med både skal/sele og vogn, holder med bæretøy:) har gått flere turer med sjalet og det er genialt og mye bedre enn alle bæreseler for både mammas rygg og babyen siden vekten fordeler seg :)

Ååå...er 360 jeg har og! Er så redd for å gjøre feil, så har ikke turt å prøve uten jeg. Hehe! Ble jo så veldig klumpete og varmt med innlegget og synes jeg. Men det viktigste er kanskje at de sitter riktig og har støtte til hodet.
Hvor gammel er din baby? :)

Min er 6 uker idag :)
Jeg snakket med noen som solgte den på nett og de sa jeg ikke trengte innlegg til denne. Så dro jeg på barnashus for å kjøpe den og spurte dem også, og de sa det samme :)

Så han sitter riktig og fint med bena inni og når man har opp hodestøtten ligger han fin, han koser seg og sover på hele turen :D

Back
Topp