sove i bhg ?

Mammasinegull

Glad i forumet
sover de små 1 eller 2 ganger i bhg ? jeg har fra starten sagt at Helle skal sove to ganger, likevel har det ikkje skjedd en eneste gang enda, hun sover en gang - men da gjerne 2-3 timer. problemet er bare at det blir for seint å legge henne i 5 tiden hjemme. så når hun bare sover x 1 våkner hun opp igjen på kvelden [8D].

Blir litt irritert for de har sagt at det er heeelt greit at helle sover to ganger, likevel har de enda ikke lagt henne to ganger.

De gangene Sebastian har sovet seint og lenge på formiddagen, må han ha en power nap på ettermidagen, det variere fra 15-30 min kommer ann på hvor sent det er 

Jeg har sagt at de måtte legge ham når han blei trøtt. I starten la de ham i ni-titiden og det ble perfekt for da la jeg ham hjemme kl 13-14 også. Men så begynte de å strekke ham og legge ham halv elleve og da ble det krise i heimen fordi han ikke rakk en hvil nr og to var sur hele dagen.

Så nå legger de ham presis 09.45 hver dag og han sover to timer. Så legger jeg ham hjemme kl 14 for en hvil til. Henter jeg ham senere i barnehagen så har de ikke lagt han, men det gjør de nok hvis jeg spør.

Det varierer veldig. Blir som regel 2 lurer. Det varierer jo veldig hvor trøtt hun er.

ho her e ikkje begynt i bhg ennå.. men sku ikkej tru at det sku være et problem for de å legge henne, hvis du ber om det... ongen må jo få sove hvis ho e trøtt... de kan jo ikkej være så firkanta...
Kan de ha glemt beskjeden din? Ta det opp med de...

De burde jo høre på deg når du sier det! Er vi som kjenner barna og hva de trenger...

I går hente jeg Simen kl 16. Da hadde han sovet fra 9-10.20. Og ikke noe mer........ [:@] 
Jeg fikk en helt pyton kveld/natt. Jeg sa i fra til dem og håper de ikke gjør det igjen. I hvert fall at de prøver å legge han en gang til hvis han sover så kort.

Back
Topp