Sove hele natten

Anagilce

Betatt av forumet
Min deilige prins har forstått det av seg selv.....legger seg i 20.30-21.00 tiden og somer til rundt 7.00 det er bare helt hærlig.....stoooor forrandring fra første mann....han hylte hver eneste natt i 3 mnd...så dette er bare helt hærlig...er så glad så glad[:D]

Heldiggris!!! Det må du bare nyte!! Jeg har en som krever mat 3-4 time gjennom hele natten.

jeg har ei som legger seg i 1tiden på natten og sover gjerne i 7t i strekk, også sover hun lenge på formiddagen. håper hun endrer soverutinen snart [:)]

Det er ihvertfall deilig å få litt voksentid på kveldene igjen...bare kose seg med sin kjære forran tven eller no slikt.[:)]

ORIGINAL: Anagilce

Min deilige prins har forstått det av seg selv.....legger seg i 20.30-21.00 tiden og somer til rundt 7.00 det er bare helt hærlig.....stoooor forrandring fra første mann....han hylte hver eneste natt i 3 mnd...så dette er bare helt hærlig...er så glad så glad[:D]

Oj, hvor gammel er han? Min lille prinsesse vokner alltid i 4 - 5 tiden og skal ha mat, og da legger jeg hun i 11 tiden. hun er 2 mnd nå da! håper hun blir bedre med mndene

Han er 8 uker i morgen...og har sovet hele natten i snart 2 uker nå....det er utrolig deilig.HAn blir sur sånn i 20.00 tiden for da begynner han å bli trøtt og roer seg ikke før jeg har lagt han i sengen sin og der sover han til neste morning.Føler meg utrolig heldig....som sagt det var IKKE slik med første mann[:)]

Mario har forandret rytmen her i løpet av de siste dagene, plutselig sover 5 timer[:)][:)]

ORIGINAL: oblixpusen

Heldiggris!!! Det må du bare nyte!! Jeg har en som krever mat 3-4 time gjennom hele natten.

signerer på denne. har vært oppe ca hver 2.-3. time til nå,,men de siste nettene har han drøyd d til hver 4.time så d er jo bare vellstand[:)]

Back
Topp