sove hele natten?

BflyW

Elsker forumet
Når begyndte barna deres å sove hele natten?
Amaya er ikke i nærheten engang... Hun pleide (helt fra fødselen av) å sove i to omganger... 6 timer - mat - 4 timer... Men nå spiser hun hver 3 time hele døgnet, også om natten..... *sukk* - stikk i strid med den utviklingen jeg forventet meg...

Sienna he sove heile natta sida ho va 2 veke ca, kjempeherli for oss! [:)]
Håpe Amaya også begynne me d snart [;)]

Min er 9 uker nå, og han sover som oftest fra ti til seks, eller fra elleve til syv. Så sovner han igjen og sover til ti elleve tida. Før våknet han i tre tida og ville ha en slurk, men nå sover han i grunnen rundt! Er veldig fornøyd med det. Kansje hvis du gir henne mat litt hyppig på kvelden så vil hun være mettere på natten? Men er jo veldig forskjell på barn.....

Noah har sovet hele natten nå i 14 dager nesten..
Å da sover han gjerne fra 20-21 tiden til 07 ca..

ORIGINAL: BflyW

Når begyndte barna deres å sove hele natten?
Amaya er ikke i nærheten engang... Hun pleide (helt fra fødselen av) å sove i to omganger... 6 timer - mat - 4 timer... Men nå spiser hun hver 3 time hele døgnet, også om natten..... *sukk* - stikk i strid med den utviklingen jeg forventet meg...

Jenta vår har også sovet hele natten den siste uka. Hun er ganske våken om ettermiddag/kveld og får ofte mat annenhver time da...men det kan jo plutselig snu her også[&:]  Tror det er lurt å ikke stresse med det. Det ordner seg etterhvert! (sier jeg ...som selv er ganske frustrert innimellom[;)])

Herman har den siste uken sovet fra en gang mellom 21 og 23, til ca 3-4-tiden.  Da spiser han, og sover til ca 7 - men DA er det morning[:D]  Han spiser ganske ofte på kvelden, så håper det etterhvert blir lengre soveøkter.  Hvertfall deilig å få litt mer enn 3 timer søvn på en gang[:)]

Jeg vil liksom ikke at hun skal spise oftere heller på kvelden, for hun får kun mme, og det kan jo bli litt sterkt for de små magene om de får det for ofte....
Men det er jo irriterendes at hun har sluttet med å sove 6 timer, og nå sover maks 3!

Aleksandra sov gjennom hele natten, fra ho var 3 uker gammel. Det var da jeg gav opp ammingen...

Mikkel sover IKKE hele natten... han sovner (oftest) mellom 21.30 og 23.00 og skal ha pupp ca. 02.30 og 05.30... altså fortsatt mye nattevåk her i gården. Har prøvd å gi litt mme om kvelden, og da sover han LITT lenger før han skal ha pupp.

Heldigvis skriker han ikke, selv om han er mye våken.

Adrian sovner i 8-9 tiden på kvelden og sover til 4-6, så får han mat, og så sover han et par-tre timer før det er morgenen!

Ihne sover fra 21 til 8 ca.. uten å spise..

ORIGINAL: ~Tova~

Ihne sover fra 21 til 8 ca.. uten å spise..

Samme her... deilig det!!
Men i natt holdt Ida et evig spetakkel, skal si jeg taklet det dårlig. Stakkars samboer, han måtte til pers han gitt - jeg fikk migrene... (argh)[:@]. Spennende å se denne natten hvordan det går...[&:] 

JEG SENDER EN STOOR TANKE TIL ALLE DERE SOM FORTSATT HAR NATTE-VÅK.... DERE ER FLINKE DERE!![:)]

da hun var 3 uker sov hun 7-9 timer i strekk,,,,nå er det tilbake til først 4 timer, mat, så 5/6-timer..

håper det blir hele natten uten mat igjen snart!!![&o]

Ida sovner i 20.30-21.00 tiden og våkner alltid kl 5 nesten for å få litt mat-Så sover hun til til 08-09 tiden og da skal hun opp...Er veldig godt når det har blitt faste tider..

Emily sovner for kvelden fra 21.30-22.30 og da sover hun hele natten og våkner mellom 06.00-09.00 varierer, så da tar jeg henne oppi sengen til oss og så får hun pupp og vi sovner igjen og står opp mellom 10 og 11, og dette har hun gjort siden hun var en mnd gammel tenker jeg kjempe deilig

Back
Topp