Mamsen til 3..
Forumet er livet
Min mann har ferie så nå skal han få Ida til å sove hele natten...
Hun hadde visst voknet noen ganger i natt men han hadde bare gitt henne sutten så hun fikk kvledsmat kl 18 og fikk mat igjen kl 6 på morgenen.. ikke værst det til å være den første natten..
Andre som har planer om å få babyen tikl å sove hele natten??
Bortsett fra de som har babyer som sover hele natten[:)]
Hun hadde visst voknet noen ganger i natt men han hadde bare gitt henne sutten så hun fikk kvledsmat kl 18 og fikk mat igjen kl 6 på morgenen.. ikke værst det til å være den første natten..
Andre som har planer om å få babyen tikl å sove hele natten??
Bortsett fra de som har babyer som sover hele natten[:)]