Sove hele natten..

Mamsen til 3..

Forumet er livet
Min mann har ferie så nå skal han få Ida til å sove hele natten...
Hun hadde visst voknet noen ganger i natt men han hadde bare gitt henne sutten så hun fikk kvledsmat kl 18 og fikk mat igjen kl 6 på morgenen.. ikke værst det til å være den første natten..

Andre som har planer om å få babyen tikl å sove hele natten??
Bortsett fra de som har babyer som sover hele natten[:)]
 
ORIGINAL: linda83

har planer om d ja. men mario har begynnt å våkne hver 2 time igjen han...[:o] og d verste r at han r sulten nesten hver gang!!!!!!!!!!!!!!
håper d går over snart...


Sånn har Ida også hatt mange ganger..

Men jeg tror at de vet at de får mat når de vokner,så egentlig er det bare for et lite påfyll..
 
Har en drøm om det ja, men ser ikke for meg at det kommer til å skje før hun får fast føde. Så lenge hun er i den gode rytmen hun er i nå så klager ikke jeg. Hun legger seg ca kl 19 og får mat når jeg legger meg (ca. 23). Våkner en gang på natten i 04-tiden og får mat. Og så våkner hun på morgenen mellom 8 og 8:30. [:)]
 
Vi har planer og har iverksatt dem nå, som han har ferie.
Vi fikk råd på helsestasjonen om at han sto opp og gikk inn istedet for at jeg skulle gjøre det så lenge babyen forbinder meg med mat.
Var jo en periode han våknet hver time, og siden jeg var stup-trøtt så ga jeg han pupp i håp om at han skulle sovne med engang.
Fikk høre at babyer får vaner veldig raskt, og de går av seg avner veldig raskt.
Så nå etter bare noen netter hvor sambo har gått inn og ikke jeg sover han litt bedre.
Han skal klare seg uten mat 6 timer om natta så han får i tilfelle bare litt vann. Det har fungert veldig fint til nå.
 
Men har er lys våken kl 05. Legges kl 21-22.
Da holder han gjerne liv i oss i 2-3 timer[:(] Slitsomt!
 
(hadde det bare blitt ro i de 3 leilighetene rundt oss, så fikk kanskje vi alle sove litt bedre!!)
 
Vi jobber med saken[;)] Ophelia spiser kveldsmat ca klokka 18-1830, får pupp i 23-tiden når jeg legger meg, og så er det frokost klokka 8 ca. Noen netter går det bra, andre netter holder hun det gående en times tid sånn i 3-4 -tiden. Men det tror jeg egentlig bare er gammel vane[;)] Virker som det skal gå greit dette, hun er ikke verdens enkleste unge, men ikke verdens vanskeligste heller[:D]
 
Vi må også gjøre noe drastisk.... nå er vi tilbake til mat hver 2.time, har med små perioder av unntak hatt det sånn i to mnd nå.... prøvde tidligere engang med å gi vann på natten og at sambo ga henne smokken, endte med hysterisk gråting som ikke ga seg før hun fikk pupp....[&:] Hun spiser godt hver gang jeg gir henne så det er ikke bare tull heller...
 
Jeg tenkte på å begynne med grøt morgen og kveld etter nyttår.... se om det avtar litt da kanskje?? TRenger litt tips på hvordan jeg starter og trapper opp det med grøt....
 
Noe må vertfall skje for nå er jeg såååååååå lei av disse netten.....
 
Tips mottas med takk[:D]
 
sivert sov en stund hele natta, men etter jeg begynte med grøt er han våken 1 gang å skal ha mat.
Legger han rundt 19 og sover til 04 får litt mat og sover da ti 08-09..men det gjør ingenting[:)]
 
ORIGINAL: linda83

har planer om d ja. men mario har begynnt å våkne hver 2 time igjen han...[:o] og d verste r at han r sulten nesten hver gang!!!!!!!!!!!!!!
håper d går over snart...

Sånn er det her og[&:] Holder på å bli smårar!!!!
 
Har veldig lyst til å få ham til å sove gjennom hele natten, men det er et stoort problem her i huset.
Han sovner aldri før elleve om kvelden og sover da om jeg er heldig kanskje 3 timer... Etter det er han nå oppe nesten en gang i timen. Holder på å bli gaaaal!!!!
 
Back
Topp